• BIST 90.383
  • Altın 144,409
  • Dolar 3,6117
  • Euro 3,9021
  • Kocaeli : 9 °C
  • İstanbul : 9 °C
  • Sakarya : 9 °C

AKP’li Şeker: Esnaf ve KOBİ’lerin yanındayız

AKP’li Şeker: Esnaf ve KOBİ’lerin yanındayız
AKP Kocaeli Milletvekili İlyas Şeker, 1 Kasım seçim çalışmaları kapsamında İzmit’te bir dizi ziyarette bulundu.

Esnaf ve KOBİ’lere yönelik yapılan ziyaretlerde genelde ekonomik konular ele alındı. AKP iktidarı döneminde sürekli esnafın yanında yer aldıklarını dile getiren milletvekili Şeker, “Hükümetlerimiz döneminde esnafın ve KOBİ’lerin arkasında olduk” dedi.

Okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan gazetemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
İzmitli
10 Ekim 2015 Cumartesi 21:45
21:45
Asgari ücret Holding ve Kamuda olmaz
Beyler hala anlamıyorsunuz!..Asgari ücreti devletmi ödüyor?...Asgari ücret Esnaf,Küçük işletmeler,Kobiler içindir(Gücü olan işveren fazla ücret verebilir),Asgari ücreti devletmi veriyorki açık arttırmaya çıkardınız!..Asgari ücret için kota konulmalı yani Asgari ücret;Holding ve Holding fabrikalarında büyük ölçekte ve Kamuda olmamalı,olmaz.Emeklilik yaşıda Türkiye için çok yüksek 55'e çekilmeli,Bu yaş sınırı Kimyasalla,kimyasal ortamda,Fiziken bedenen,Yer altında çalışanlar içinde fazla bu tür iş kolları 45'yaş emeklilik olmalı.
İzmitli
10 Ekim 2015 Cumartesi 21:44
21:44
Emeğin kenti Kocaeli kime oy verecek?..
Türkiye için emeklilik yaşı çok yüksek kimse 65’yaşında emekli olamaz!Bu yasa mezarda emeklilik yasasıdır.Erkeklerde:55,Bayanlarda:50 yaş olmalı.Bu yaş sınırlarıda;Bedenen fiziken,Kimyasalla ve kimyasal ortamda,Yer altında çalışanlar için yüksek,bu tür iş kollarında 45’yaşında Emeklilik olmalı.
ASGARİ ÜCRET;Asgari ücrete gelince Asgari ücret Esnaf,Küçük işletmeler,Kobiler içindir(Gücü yeten işveren fazla ücret verebilir),Asgari ücretin Holding ve Holding fabrikalarında,Kamuda işi ne?..Olmamalı,olamaz.
Emekli maaşı;1000 tl.nin altında Emekli maaşı olmamalı,kalmamalı.
Vergi;Koç Holdingle emekçi işçi aynı oranda vergi vermemeli,Bordrolu çalışan vergi kölesi olmamalı,sistem zengine çalışıyor zengin dahada zengin oluyor.
İzmitli
10 Ekim 2015 Cumartesi 21:43
21:43
Adalet karşında herkes eşit olmalı
Devleti soyanlar,yağmalayanlar,devlet Millet malını,Kurumlarını,Fabrikalarını satıp yağmalayanlar peşkeş çekenler...neden yakalanmıyor,yargılanmıyor?..
Adalet birine lolipop şekeri,birine lolo olmamalı.Adalet önünde herkes eşit olmalı!..
AK'parti iktidarı yandaşları tırlar dolusu parayı çaldılar devlet millet mallarını yağmaladılar.Ülke zenginleri daha zengin oldu fakirler halk dahada fakirleşti.
Belediyelerde bile kıçı kırık müdürlerin servet yaptıkları,daire ve dükkan tapularını üst üste dizdikleri,Lüks yaşantı yaşadıkları bilinmekte ve konuşulmakta...
Bir zamnalar Numan KURTULMUŞ'un dediği gibi;Harundular Karun gibi oldular!..
Halkı çok ezdiniz...İşçiyi emekçiyi çok ezdiniz...Esnafı,Küçük işletmelei,Kobileri çok ezdiniz...
Vergi adaletsizliğini düzeltmediniz;Emek,Esnaf,Küçük işletmeler,Kobiler vergiden inim,inim inliyor duymadınız!..
Ülkeyi yağmaladınız;Fabrikaları,Kurumları iyileştirme yapacağınıza satıp yağmaladınız,peşkeş çektiniz...çalışan insanlar ya işten çıkarıldı yada Holding gibi büyük işletmelerde asgari ücrete modern köleler olarak çalıştırılmaya mahküm edildi!..
Sanayi üretiminden geçtik;Tarım ve Hayvancılık bitme noktasında...İsrailden ve dışarıdan tohum ve buğday,mısır vb.alıyoruz.
Büyük baş hayvan bile ithal edildi!..İnsanlara sağlıksız gıda tükettiriliyor hastalıklar artacak tabiki...
Zaten sağlık sektörü sayenizde ticaret anlayışına döndü sağlam insanlara bile sırf para almak için ameliyat veya operasyon yapıyorlar insanlar ALLAH'emanet...
Diğer Haberler
  • Oy böyle toplanır!25 Mart 2017 Cumartesi 17:15
  • Devlet kadrolarında kaç “Emine Sultan” var?25 Mart 2017 Cumartesi 17:15
  • Böke: Avrupa ile kavga edersek ihracatı engelleriz25 Mart 2017 Cumartesi 16:16
  • MHP Gölcük’te tek aday: Bilal Çakır25 Mart 2017 Cumartesi 14:27
  • Zeki Aygün: Koalisyonlardan çok çektik25 Mart 2017 Cumartesi 13:46
  • Selin Böke: Oy kullandıktan sonra işimiz bitmiyor25 Mart 2017 Cumartesi 13:37
  • Ceyhan: Topluma korku pompalanıyor25 Mart 2017 Cumartesi 12:24
  • Selin Sayek Böke, Kocaeli'den seslendi!25 Mart 2017 Cumartesi 11:11
  • Muhsin Yazıcıoğlu İzmit'te anıldı25 Mart 2017 Cumartesi 08:59
  • MHP'lilerden coşkulu Nevruz kutlaması25 Mart 2017 Cumartesi 08:51