Assan Hanil, yapay zekaya geçiyor

Bu yıl ilki 13 Ekim Cuma günü The Green Park Pendik Hotel&Convention Center’da gerçekleştirilen Yetenek Yönetimi Konferansı’na Assan Hanil İK Dire...

Bu yıl ilki 13 Ekim Cuma günü The Green Park Pendik Hotel&Convention Center’da gerçekleştirilen Yetenek Yönetimi Konferansı’na Assan Hanil İK Direktörü Bora Alptekin de katıldı. “Şirketlerin Yetenek Yönetimi Yaklaşımı” konulu panelde konuşan Bora Alptekin, hayata geçirdikleri Mavi Yaka Gelişim Akademisi ve chatbot gibi yenilikçi uygulamalar konusunda bilgiler verdi.

 

FORD OTOSAN DA KATILDI

Yerli ve yabancı birçok konuşmacının katıldığı Yetenek Yönetimi Konferansı’nda gelecekte iş ve insan, değişen şartlara uyum, uygulama örnekleri, major kentlerde yetenek problemi, çalışan bağlılığı, İK süreçlerinde kişisel veri politikaları ve daha birçok konu ele alındı.  Sektörün lider kurumlarından Assan Hanil, BASF, Ford Otosan ve Maxion Wheels yöneticileri ise, konferansın panel bölümünde “Şirketlerin Yetenek Yönetimi Yaklaşımı”nı konuştu.

 

MAVİ YAKA GELİŞİM AKADEMİSİ

Panelde otomotiv yan sanayinin önemli ana parça tedarikçilerinden olan Assan Hanil’in yetenek yönetimi yaklaşımını anlatırken bu konuda yenilikçi örnekler veren Direktör Bora Alptekin, “Her yıl çalışan görüş anketi yapıyoruz. Çalışanlarımız ile yapılan odak grup çalışmaları sonucunda aldığımız en önemli aksiyonlardan biri Mavi Yaka Gelişim Akademisi oldu. Sürekli ve küçük adımlarla iyileştirme yaklaşımından yola çıkan organizasyonel dönüşüm ihtiyacı ve bu yaklaşımı destekleyecek yetkin, motive, aidiyeti yüksek, katılımcı ve performansı başarıya yönlendiren liderler yetiştirme amacı ile yola çıktık” dedi.

 

KİBAR KARİYER OKULU

Kibar Holding grup şirketlerinden Assan Hanil’in beyaz yakalı çalışanlara yönelik yaklaşımlarından da bahseden Bora Alptekin, “Beyaz yakalı çalışanlarımız için de benzer süreçlerimiz var. İşe alım aşamasında yetkinlik bazlı mülakat ve yönetici üzeri pozisyonlar için değerlendirme merkezi uygulamaları ile adaylarımızda Kibar Liderlik Yetkinlikleri’ni değerlendiriyoruz. Yönetici ve üzeri pozisyonlar için iç adaylarımızı da gelişim merkezi uygulaması sürecinden geçiriyoruz. Gelişime açık yönler için gelişim planları yapıyoruz. Kibar Holding ve Sabancı Üniversitesi işbirliği ile oluşturulan Kibar Kariyer Okulu kapsamında da çalışanlarımızın yetkinliklerini geliştirmek için düzenlenen programlara katılımlarını destekliyoruz” diye konuştu.

bora.jpg

“YAPAY ZEKA CHATBOT UYGULAMASINA GEÇİYORUZ”

Öte yandan Z kuşağı gençlerin iş hayatına girmesi ile birlikte şirketlerin yetenek yönetimi konusunda farklı yaklaşımları hayata geçirmeleri gerektiğine vurgu yapan Bora Alptekin, “Yetenekleri çekmek ve elde tutmak için farklı stratejiler üzerinde çalışıyoruz. Z kuşağının da iş hayatına girmesi ile birlikte yetenek tanımı da farklılaşmaya başladı. Çalışanlarımıza 7/24 destek verecek Chatbot uygulamasına geçmek için hazırlanıyoruz. Chatbot, sorduğunuz sorulara cevap verebilecek sizinle sohbet edebilecek bir program. Chatbot ile birçok sürecimizi yapay zekaya aktarmış olacağız. Çalışanlarımıza da istedikleri zaman istedikleri bilgiye ulaşabilecekleri bir deneyim yaşatmayı planlıyoruz” açıklamasında bulundu.

#

19 Eki 2017 - 12:02 Kocaeli- Ekonomi

Son bir ayda kocaeligazetesi.com.tr sitesinde 3.521.331 gösterim gerçekleşti.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.