• BIST 97.533
  • Altın 145,781
  • Dolar 3,5801
  • Euro 4,0019
  • Kocaeli : 16 °C
  • İstanbul : 18 °C
  • Sakarya : 16 °C

Çağrı merkezleri beğenilmiyor

Çağrı merkezleri beğenilmiyor
Türk tüketicisinin çağrı merkezi deneyimlerine bakıldığında çağrı merkezleri sınıfta kalmış görünüyor.

Vatandaşların memnuniyetsizlik oranı giderek artıyor. Her yıl yaklaşık yüzde 16-20 arasında büyüyen sektörden memnuniyet oranı yüzde 54. Yüzde 30’luk bir kesim ise hiç memnun olmadığını belirtiyor.

Okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan gazetemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Yaşlık: Yeni kazanımlar olacak27 Mayıs 2017 Cumartesi 14:58
  • Özmural: Halkın mühendisleri olun27 Mayıs 2017 Cumartesi 14:57
  • Nacar’dan yapılandırma uyarısı27 Mayıs 2017 Cumartesi 14:50
  • Özon’den örnek davranış27 Mayıs 2017 Cumartesi 14:43
  • Zafer Güvenlik İş'in27 Mayıs 2017 Cumartesi 14:03
  • KOÜ’lü öğrencilerden Başkan Ayaz’a ziyaret27 Mayıs 2017 Cumartesi 13:23
  • ODTÜ KYÖD’de Bilim Şenliği27 Mayıs 2017 Cumartesi 13:21
  • Çocuk Hakları Okulu’nun il dışından konukları var27 Mayıs 2017 Cumartesi 12:43
  • İZMEK kursiyerlerinde mezuniyet sevinci27 Mayıs 2017 Cumartesi 12:36
  • Öğrenciler bilimsel eserlerini sergiledi27 Mayıs 2017 Cumartesi 12:34
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2013 Kocaeli Gazetesi | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : (0 262) 323 39 17-18-19 | Faks : (0 262) 322 75 55 | Haber Yazılımı: CM Bilişim