• BIST 97.533
  • Altın 145,781
  • Dolar 3,5801
  • Euro 4,0019
  • Kocaeli : 20 °C
  • İstanbul : 21 °C
  • Sakarya : 20 °C

Çiğde Çiftçi: Telefondaki sesimiz karakterimizi yansıtır

Çiğde Çiftçi: Telefondaki sesimiz karakterimizi yansıtır
Körfez Belediyesi personeline ‘Telefonda Etkin İletişim Becerileri’ eğitimi veren Çiğde Çiftçi, “Telefondaki sesimiz, karakterimizi ve ruh yapımızı yansıtır” dedi.

Körfez Belediyesi tarafından çağrı merkezi personeline eğitim semineri verildi. Çağrı merkezi personeli yanı sıra yönetici asistanları, santral görevlileri, çözüm masası personeli de ‘Telefonda Etkin İletişim Becerileri’ eğitimi aldı. Uzman Eğitim Danışmanı Çiğdem Çiftçi katılımcıları bilgilendirdi. Telefonda bile insan karakterinin belli olduğunu belirten Çiğdem Çiftçi, “Telefondaki sesimiz, karakterimizi ve ruh yapımızı yansıtır. Telefondaki sesimize göre de insanlar hakkımızda bir yargıya sahip olurlar” dedi.

Okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan gazetemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 Kocaeli Gazetesi | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : (0 262) 323 39 17-18-19 | Faks : (0 262) 322 75 55 | Haber Yazılımı: CM Bilişim