• BIST 97.533
  • Altın 145,647
  • Dolar 3,5801
  • Euro 4,0019
  • Kocaeli : 13 °C
  • İstanbul : 17 °C
  • Sakarya : 13 °C

Civelek’in yeğenini gönderdiler!

Civelek’in yeğenini gönderdiler!
AK Parti eski İl Başkanı Mahmut Civelek’in hastanede müdür olarak görev yapan yeğeni Emrah Taşer’in sözleşmesi fes edildi...

AK Parti eski Kocaeli İl Başkanı Mahmut Civelek, milletvekili adayı gösterilmeyince artık itibar görmemeye başladı. İlk önce Büyükşehir Belediyesi Vodafone ile anlaşmasını iptal etti ve ardından da Civelek’in yeğeni olan hastane müdürü gönderildi. Hatırlanacağı üzere Civelek tarafından Derince Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne yeğeni Emrah Taşer, Sağlık ve Otelcilik Müdürü olarak görevlendirilmişti. Hastanede göreve başladığı zaman Civelek’in gücünü arkasına alarak başhekim dahil herkese posta koyan, elinde tespihle gezen ve saat 12’lere kadar kahvaltı yapan Emrah Taşer’in sözleşmesi fes edildi ve hastaneden gönderildi. İSU’da çalışmaya başlayan Taşer’in yerine ise Mehmet Fatih Zer getirildi.

 

 

YENİ MÜDÜR HASTANENİN GÖZ BEBEĞİ

fat.jpg

Emrah Taşer’in yerine getirilen yeni hastane müdürü Mehmet Fatih Zer şimdiden hastanenin göz bebeği olmuş durumda. Oldukça genç yaşta olan Zer, Turizm ve İşletme Mezunu. Daha önce Doğa Koleji Halkla İlişkiler Müdürü ve Beyaz Diş Hastanesi İşletme Müdürü görevlerinde bulunan Mehmet Fatih Zer gerek hastalarla olan iyi diyalogu gerekse de personele karşı göstermiş olduğu yaklaşımlarıyla şimdiden büyük takdir toplamakta. Ayrıca Mehmet Fatih Zer, Civelek’in yeğeni gibi hastanede tespihle dolaşmıyor ve 12’lere kadar kahvaltı da yapmıyor!

Okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan gazetemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
naim serdal
26 Haziran 2015 Cuma 05:27
05:27
ben şunu dürüst Allah cc korkan ona itaat eden, namaz kılan, çalışkan aydın insanlar derince sopalıdan gönderilecek yerlerine onların karşıtı insanlar getirilecek. Ümit Tırpancı'da soner şahinin elinin altında ve köşesinde oturacak. Para ile haber yaptırana yazıklar olsun.
sade
07 Mayıs 2015 Perşembe 19:09
19:09
keşke herkes emrah bey gibi olsa ben dahil.bunları yazanlar yatacak yeriniz yok
zırda
07 Mayıs 2015 Perşembe 18:55
18:55
sayın hasan basri davulun sesi uzaktan hoş gelir herhalde ümit tırpan dedigin adam kac paralık
FATİH SULTAN MEHMET
07 Mayıs 2015 Perşembe 15:18
15:18
Emrah öyleydi mehmet böyleydi soner şöyleydi ümit bilmem neydi ...... yaaaa insan aptal olsa bu haberin parayla yaptırıldığını anlar ALLAH aşkına yaaa .....yuhhhhhh AK partiyi CHP leştirdiniz resmen ...hepinize yazıklar olsun ! ...
Rıza
07 Mayıs 2015 Perşembe 13:16
13:16
Valla benim bildiğim bir ümit tırpancı var ve kendisi de tam bir takla uzmanıdır(yanlış anlaşılmasın ben de hastaneden değilim) ayrıca bu haberle ümitin ne alakası var ve niye reklamı yapılmaya çalışılıyor onu da çözemedim
mehmet fatih
07 Mayıs 2015 Perşembe 11:55
11:55
Hasan Basri rumuz lu arkadaş sanki sen ümit tırpancı olmayanın ramazan hoca ekibiyle istifa ettiginde sen niye kaldin koltuğu sağlama almak için soner emi yalakalik yapıyorsun
ege_f
07 Mayıs 2015 Perşembe 10:44
10:44
sıra akmis seyahate geldi. az kaldı civelek efendi. cengiz topelin baş düşmanı.
gerçek izmitli
07 Mayıs 2015 Perşembe 10:26
10:26
çok merak ediyorum acaba sayın çibelek şu anda görevde olsasaydı bu hareketi yapacakmısydıız adam çok büyük kazık yedi kimdenmi büyükşehir başkanından ve zeki aygünden
tarafsız
07 Mayıs 2015 Perşembe 09:40
09:40
Arama motorlarına hastane hizmetleri müdürü yada sağlık ve otelcilik hizmetleri müdürü yazdığımızda bu kişilerin ne iş yapmaları gerektiğini ve bu işlerin turizm ve otel işletmeciliği ile işletme okumuş bir kişiyi çok yakından ilgilendirdiğini görüyoruz. Bakın adı üstünde otelcilik hizmetleri müdürü.. hastanelerin web siteleri açık aynı şekilde onlara girdiğinizde de bu bölümdeki bir çok arkadaşın turizm mezunu olduğunu görüyoruz çünkü aynı zamanda SAĞLIK TURİZMİ diye geçiyor bu birim. Araştırmak kolay araştırmadan konuşmamalı. Derinceliyim yıllardır bu hastaneye gider gelirim ayrılan arkadaşla ilgili çok fazla şey duydum azda olsa gördüm bence sözleşmenin bitmesi hayırlı olmuş. Bu şekilde haber yapılmamalı tabi neticede evet sözleşmeli çalışılıyor, Ve yeni gelen kişide sözleşmeli giriyor ve ondan sonraki de öyle gelecek bittiğinde oda kalacak diye bir şey yok elbette. Velasıl siyaset herşeyi zora sokuyor.
ali veli.
07 Mayıs 2015 Perşembe 09:33
09:33
sonbaharın daldırdığı ruya geçici.
Diğer Haberler