• BIST 104.001
  • Altın 145,411
  • Dolar 3,5083
  • Euro 4,1894
  • Kocaeli : 19 °C
  • İstanbul : 22 °C
  • Sakarya : 19 °C

Dacıa 3,5 milyon adet satış gerçekleştirdi!

Dacıa 3,5 milyon adet satış gerçekleştirdi!
Onbir yıl gibi kısa bir sürede Dacia, Avrupa’da ve Akdeniz bölgesinde 3,5 milyondan fazla müşterinin gönlünü fethetti.

Satılan 3,5 milyonuncu Dacia İngiltere’den bir müşterinin satın aldığı Sandero Stepway oldu.

Avrupa Satış & Pazarlama Başkan Yardımcısı Denis Le Vot otomobil anahtarlarını Londra’nın dışındaki Mill Lane’deki Dacia Yetkili Satıcısı’nda Jody Panov’a teslim etti. Denis Le Vot Türkiye’de Renault Mais A.Ş.’de Pazarlama Müdürlüğü görevinde bulunmuştu.
Jody Panov’a Dacia markasını, anne ve babası Türkiye seyahatleri sırasında yollarda gördükleri Dacia otomobiller nedeniyle tavsiye etti. 
 Dacia, Türkiye’de toplam pazardan elde ettiği 4,6 pazar payı ile Marka sıralamasında 7. sırada yer alıyor.
Dacia Türkiye’de en çok satılan 4x4 markası. Ayrıca Duster en çok satılan 4x4 modeli. Lodgy ve Logan MCV segmentlerinde lider konumda.

 

Avrupa Satış & Pazarlama Başkan Yardımcısı Denis Le Vot 2004 senesinde yeniden hayata döndürüldükten sonra satılan 3,5 milyonuncu Dacia’nın anahtarlarını Jody Panov’a teslim etti. Dacia Sandero Stepway, Jody Panov’un satın aldığı ilk sıfır otomobil.

 

Türkiye’ye yaptıkları seyahat esnasında Jody’nin anne ve babası yollarda çok Dacia görür ve kızlarına ‘iyi bir otomobil’ gibi görünen bu arabaları biraz araştırmasını söylerler.

Hepsinin ötesinde, Jody Mill Lane’deki Dacia Yetkili Satıcısı’na araştırma yapmak için gittiğinde gördüğü Sandero Stepway tasarımı ile gönlünü kazandı. Ve sonuç olarak hemen bir Sandero Stepway sipariş etti.

 

“Bugün burada 3,5 milyonuncu Dacia’nın anahtarlarını teslim ediyoruz. Bu teslimin, markanın 2013 senesinde lanse edildiği İngiltere’de olması beni çok mutlu etti” diye duygularını dile getirdi. Avrupa Satış & Pazarlama Başkan Yardımcısı Denis Le Vot. “3,5 milyon müşteriye ulaşarak Dacia müşterilerin beklentilerini kusursuz biçimde karşılayan açık ve yalın taahhütleri sayesinde elde ettiği başarıları yeniden teyit etmiş oldu. Dacia müşterilerine güvenli, modern özelliklere ve makul fiyatlarla servisten geçen otomobiller sunuyor.”

 

Dacia: 10 yılı aşkın bir başarı hikâyesi

11 yıl gibi bir sürede Dacia Avrupa’da ve Akdeniz Bölgesi’nde 3,5 milyondan fazla araç sattı.

 

Ürün gamının tamamen yenilenmesinden iki yıl sonra marka büyümeye devam ediyor. 2015’in ilk yarısında Dacia satışları yüzde 10.1 artarak 290 bin 24 adet adede ulaştı.

 

Yılın ilk yarısında Avrupa’daki satışlar yüzde 5,5 artarak 205 bin 436 adede erişti. Fransa’da Dacia yüzde 5.3 ile binek otomobil pazarındaki 5. Marka konumunu korudu ve perakende müşteri satışlarında 4. sırada yer aldı.

 

Dacia markasının satıldığı 44 ülkenin 19’unda 2015’in ilk altı ayında rekor satışlar gerçekleşti.

 

Türkiye pazarında Dacia güçlenmeye devam ediyor

Dacia, Türkiye pazarında yükselişini sürdürüyor. Marka, toplam pazarda 4,6 pazar payı elde etti. Bu pay 2015 yılı 4,5 rekor payın üzerinde... Marka bu performans ile Marka sıralamasında 7. sırada yer alıyor. Pazarın en çok satılan 4x4 markası olan Dacia, tüm modelleri ile segmentlerinde başarılara imza atıyor. Duster Türkiye’nin en çok satılan 4x4 modeli iken Lodgy ve Logan MCV kendi segmentlerinde lider konumda.

 

Sürekli genişleyen bir müşteri topluluğu

Ticari başarısını yanı sıra Dacia, müşterilerini bir araya getirmedeki becerisini de kanıtladı. Pek çok ülkede Dacia sahipleri üç ortak değer çerçevesinde deneyimlerini paylaşıyor: açık fikirlilik, yalınlık ve cömertlik.

 

Binlerce müşteri çeşitli ülkelerde düzenlenen etkinliklere katılıyor ve markaya bağlılıklarını gösteriyor. Fransa’da 11 bin kişi Dacia’nın Büyük Doğum Günü Kutlamasına katıldı. Çek Cumhuriyeti’nde 6 bin Danimarka ve Almanya’da ise 3 bin ve 3 bin 400 fan büyük pikniklerde bir araya geldi. Markanın Fas’taki 10. yılıını kutlamak içinse uluslararası yıldız Khaled konserine 4 bin 500 seyirci katıldı; konseri ayrıca ekran başında on binlerce insan izledi.

 

Söz konusu topluluk etkinlikleri giderek popüler hale geliyor ve müşterilerin marka ile sağlam bağlar oluşturmasına vesile oluyor.

 

Facebook’ta ise Dacia sadece beş yılda yaklaşık 2.8 milyon fan’a sahip oldu. Türkiye’de Dacia Facebook fan sayısı ise 745 bin 522.

Okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan gazetemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Hyundai, Frankfurt’ta 3 yeni modelini tanıtacak09 Eylül 2017 Cumartesi 13:35
  • İzmit Newjoy’a katılma zamanı!08 Eylül 2017 Cuma 14:49
  • Kordsa, hayatı güçlendiriyor08 Eylül 2017 Cuma 14:42
  • Yuvam Pastanesi örnek işyeri oldu08 Eylül 2017 Cuma 14:14
  • Keman ve çocuk...08 Eylül 2017 Cuma 10:31
  • Pazarcılar, Cihan Hastanesi’yle anlaştı07 Eylül 2017 Perşembe 14:46
  • Turkcell’e göre Kocaeli ilk 10 il arasında06 Eylül 2017 Çarşamba 15:43
  • SEDAŞ’ın kapak projesine destek büyük04 Eylül 2017 Pazartesi 16:05
  • Özel Düşbahçesi Okulları yeni akademik yıla hazır02 Eylül 2017 Cumartesi 12:03
  • Ünlü yazar Kocaeli'ye geliyor02 Eylül 2017 Cumartesi 10:41
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2013 Kocaeli Gazetesi | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : (0 262) 323 39 17-18-19 | Faks : (0 262) 322 75 55 | Haber Yazılımı: CM Bilişim