• BIST 81.712
  • Altın 147,398
  • Dolar 3,8050
  • Euro 4,0356
  • Kocaeli : 2 °C
  • İstanbul : 4 °C
  • Sakarya : 2 °C

Derince ve Alikahya hastaneleri birleşiyor

Derince ve Alikahya hastaneleri birleşiyor
Derince ve Alikahya hastaneleri birleşiyor

Kocaeli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreteri Dr. Şenol Ergüney,  İzmit Seka Devlet Hastanesi Başhekimi Dr. Burak Karabulut ve Derince Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Dr. Soner Şahin, bugün saat 11.00’de Ergüney’in makamında basın toplantısı yapacak.

Toplantıda  Derince Eğitim ve Araştırma Hastanesi bünyesindeki Kadın Doğum ve Çocuk branşlarıyla ilgili yapılacak yeni yatırımlar ve bu kapsamda Alikahya Kadın Doğum ve Çocuk Hastanesi ile Derince Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nin birleştirilmesiyle ilgili bilgi verilecek.  

Okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan gazetemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
muhammet olmayan kişi
30 Haziran 2015 Salı 09:37
09:37
muhammet bey süper müdür. en harika insan, soner beye duyrulur. (not:ben muhammet bey değilim) (ikinci not: muhammetin arkadaşıda değilim, sağlık camiasının iyiliğini isteyen saglikci'yim. ben hemşireyim. ben temizlik görevlisiyim. muhammet sen bizim herşeyimizsin. öl de ölürüm)
bir hemşire
23 Haziran 2015 Salı 20:10
20:10
Çok değerli arkadaşım mahkemenin bu kararından haberdar olduğuna göre yürütmeyi durdurma kararının iptal edildiğinden de haberdarsındır, ama ne hikmetse bundan bahsetmemişsin hiç.Herhalde işine gelmedi???????Bu arada değerli arkadaşım senin de aynı ağızdan yazdığın o kadar aşikar ki,ama sanırım sen bunun anlaşılmadığını sanıyorsun.Bana yalaka diyorsun ama sanırım senin de Canan Hanımla bir alıp veremediğin var,O ve Onun gibi idareciler sizin gibilere bir numara fazla zaten.Daha önce kapısından bile geçemediğimiz,içeriye girip derdimizi anlatmaya cesaret edemediğimiz odaya şu an çağrılıyoruz bizler ve dinleniyoruz.
BİR VATANDAŞ
23 Haziran 2015 Salı 19:02
19:02
O HASTANEDE ÇOK ÇALIŞKAN VE İŞ DİSİPLİNİNE SAHİP HEMŞİRELER TANIYORUM.AMA MAALESEF BAŞHEMŞİRELERİNDEN HİÇ MEMNUN DEĞİLLER. BU VATANDAŞ OLARAK BİLE BİZİM KULAĞIMIZA GELİYOR. BU HEMŞİRELERİMİZ GAYET HEMŞİRELİĞİN BİLİNCİNDE BİZZATİCRA EDEN VE MİSYON VE VİZYONU HAKKINI VEREN KİŞİLER.
sağlık camiası
23 Haziran 2015 Salı 16:33
16:33
HAMİLELER ALTIN YILLARINI YAŞIYOR DİYEN ARKADAŞ 1. Sİ DEĞİŞİK İSİMLERLE YAZMANA GEREK YOK AYNI AĞIZDAN ÇIKTIĞI ÇOK NET BELLİ. HAMİLELERE GELİNCE İDAREYİ YÜRÜTME DURDURMA KARARININ ALINMASINA SEBEP OLAN CANAN MIDIR EMİNEMİDİR. YALAN KONUŞMANIN VE YALAKALIK YAPMANIN YADA KENDİ İSMİNİ KORUMAYA ÇALIŞMANIN ANLAMI YOK. YALAN SÖYLEYEREK KURTULAMAZSIN. HAKEM HASTANE OLAYINI SAĞLIK BAKANLIĞININ TÜM KURULUŞLARI BİLİYOR. AYIP AYIP:))))
DOGRUCU
23 Haziran 2015 Salı 14:12
14:12
Evet CANAN hanimdan iş bilmez, tembel, bu zamana kadar kiyi bucak isten kacmis, yatarak para kazanmaya alismis küçük bir azinlik grup memnun değil. Ben hayatimda böyle güleryüzlü, herkesin derdini dinleyip çözüm bulan ve calisanlarinin hakkini sonuna kadar savunan bir amir ilk defa gördüm. Ramazan ramazan kul hakki yemeyin. Gül gibi insani bulmussunuz. Öpüp basiniza koyun. Birde etraftaki diger hastanelerdeki yoneticilere bakin
SBHHİZMT
23 Haziran 2015 Salı 13:37
13:37
HAMİLELER ŞU AN ALTIN YILLARINI YAŞIYORLAR.HANGİ BİRİMİ İSTERLERSE ORADA GÖREVLENDİRİYORLAR. CANAN HANIMA TEŞEKKÜR ETMEMİZ GEREKİYOR. BU GERÇEKLERİ TÜM ÇALIŞANLAR BİLİYOR. BİR AVUÇ AZINLIK OLUMSUZ BAKIYOR. ÖNEMLİ DEĞİL . BUNLARDA OLACAK.
hemşir
22 Haziran 2015 Pazartesi 23:02
23:02
çalışanlarından hamile arkadaşlarımızdan hakem hastane raporu isteyen hemşirelik hizmetleri müdürümü alışma döneminde güldürmeyin insanı. tüm çalışanlara eziyet eden canan yazık yazık
Sekreterlik çalışanı
22 Haziran 2015 Pazartesi 22:05
22:05
Konuyla baglantisiz ama bence derince ye devir hata.mudur olarak muhammet beyin de derince ye geçmesi lazım yoksa derince bu idari kadro ile yurutemez. Soner bey akıllı bir adam ve seka nin müdürü derince ye geçerse derince iyi yerlere gelir.
takipçi
22 Haziran 2015 Pazartesi 20:49
20:49
Çok net söylüyorum .çalışkan ve iş ahlakını benimseyen her çalışan canan hanımı taktir ediyor.
GÖZETMEN
22 Haziran 2015 Pazartesi 20:37
20:37
CANAN HANIMDAN ÇALIŞKAN,MİSYON VE VİZYON SAHİBİ HEMŞİRELER ÇOK MEMNUN.TEMBEL İŞ DİSİPLİNİ OLMAYANDA RAHATSIZDIR. DURUM BU KADAR NET.
Diğer Haberler