• BIST 83.067
  • Altın 146,530
  • Dolar 3,7912
  • Euro 4,0490
  • Kocaeli : 1 °C
  • İstanbul : 5 °C
  • Sakarya : 1 °C

Eğitim Uzmanı Gülsoy: Telefondaki ses karakterimizi yansıtır

Eğitim Uzmanı Gülsoy: Telefondaki ses karakterimizi yansıtır
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi personeline ‘Telefonda Etkili İletişim Teknikleri’ konulu eğitim veren Çağrı Gülsoy, “Telefondaki sesimiz karakterimizi ve ruh yapımızı yansıtır” dedi.

Eğitim uzmanı Çağrı Gülsoy tarafından Büyükşehir Belediyesi’nin çağrı merkezi personeli, yönetici asistanları (sekreter), santral görevlileri, çözüm masası personeline yönelik ‘Telefonda Etkili İletişim Teknikleri’ eğitimi verildi. Telefondaki sesin kişiliğimiz olduğunu söyleyen Gülsoy, “Telefondaki sesimiz karakterimizi ve ruh yapımızı yansıtır. İnsanlar bizi gördükleri andan itibaren 60 saniye içinde hakkımızda görüşleri oluşurken, telefondaki sesimize göre de insanlar hakkımızda bir yargıya sahip olurlar” dedi.


“TELEFONDA SAMİMİ KONUŞUN”

İnsanların telefonun öbür ucunda bizi göremediklerinden, sadece söylediğimiz şeylere göre değil, aynı zamanda onları nasıl söylediğimize bakarak da hakkımızda bir yargıya sahip olduğunu belirten Çağrı Gülsoy, “Etkin dinleme beceriniz ve ses özelliğiniz kendinizi ve kurumunuzu telefonda en iyi bir şekilde sunmanıza çok büyük katkı sağlar. Sizi arayan kişi telefonda sıcak ve samimi bir ses duyunca kaba davranamayacaktır” şeklinde konuştu.

Okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan gazetemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 Kocaeli Gazetesi | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : (0 262) 323 39 17-18-19 | Faks : (0 262) 322 75 55 | Haber Yazılımı: CM Bilişim