• BIST 83.048
  • Altın 146,881
  • Dolar 3,7605
  • Euro 4,0391
  • Kocaeli : -5 °C
  • İstanbul : 4 °C
  • Sakarya : -5 °C

Ekmeğin fiyatı 1,5 TL olabilir

Ekmeğin fiyatı 1,5 TL olabilir
Ekmek Sanayii İşverenler Sendikası Genel Sekreteri Kolivar, bu yıl buğday rekoltesi yüksek olmasına rağmen son iki ay içerisinde un fiyatlarına yüzde 15-20 arasında zam yapıldığını belirterek, "Böyle giderse ekmek fiyatının 1,5 lira olması kaçınılmaz" ded

Ekmek Sanayii İşverenler Sendikası Genel Sekreteri Cihan Kolivar, Türkiye'de bu yıl buğday rekoltesi yüksek olmasına rağmen son iki ay içerisinde un fiyatlarına yüzde 15-20 arasında zam yapıldığını belirterek, "Bu zamlar böyle devam ederse ekmek fiyatının 1,5 lira olması kaçınılmaz" değerlendirmesinde bulundu.

Okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan gazetemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
saffet demir
07 Aralık 2015 Pazartesi 09:47
09:47
burası kocaeli burası fırıncılar mınıbüsçüler in cenneti,saha onların,bayat ekmeğe devam
ERDEM
07 Aralık 2015 Pazartesi 02:21
02:21
İLAYİ ADALET EEEEEEEEEEEEEEE NASIL YÖNETİLMEK İSTİYORSANIZ ÖYLE YÖNETİLİRSİNİZ.
izmitli
06 Aralık 2015 Pazar 22:26
22:26
% 10 un üzerinde zam yapan tüm esnaf bozuntularının gözünü toprak doyursun inşallah. misliyle kazandıkları haram zehir zıkkım olsun.
hakan
06 Aralık 2015 Pazar 20:56
20:56
hacım bide anlaşmışlar her yerde 1.25 ekmek acilen halk ekmek çok acil..
kamil
06 Aralık 2015 Pazar 20:12
20:12
sn belediye başkanı karaosmanoğlu görevde olduğu müddetçe halkımız pahalı ekmek yemeğe devam edecektir çünki fakir fukarayı değil fırıncıları düşünüyor halk ekmek fabrikası açsa fakirler ucuz ekmek alabilseler biraz da rekabet olsa fena mı olur istanbul ve ankarada belediyeler halk ekmeği üretiyor bu illeri örnek alın
cenk
06 Aralık 2015 Pazar 16:18
16:18
Yaw şunların pişkinliğine bir bakın azizim!
Henüz daha haftasını tamamamayan yüzde 25 zam'ın mürekkebi bile kurumadı !
Haen Türkiyenin pek çok ilinde ve ilçesinde ekmek fiyatının 1 TL.nin atında olduğunu ne araştırmaya
ve ne de söylemeye hiç gerek yok! Ama, bunarlarda damar çatlamış ekmek fiyatının 1,5 TL. olmasının
kılıfını hemen hazıramaya başlamışlar! Yönetim olarak hiç sahip çıkımayan bu kentte ekmek fiyatının
1,5 TL. değil 3 TL. bile olması veya böye bir fiyat istenemesi hiç kimseyi şaşırtmamıdır diye düşünüyorum !
Ve zam için kılıfar ve bahaneler üreten bu camiayı da yürekten(!!!) kutlluyorum!
yakup dereli
06 Aralık 2015 Pazar 15:29
15:29
derincede vakfıkebir ekmegi 6 tl yaptı hayırlı olsun ekmek zammı
Kaya
06 Aralık 2015 Pazar 14:34
14:34
vicdan...
CONFİÇYÜS
06 Aralık 2015 Pazar 12:52
12:52
Ne 1,5 tl si 2,5 yapın da alamayanda,çalanda,belli olsun.
Un fiatları şöyle böyle de kaç ay vadeli o rakamlar.
Fırıncı yapsatçı,emlakçı,arsacı,arazici,3-4 ilave yan işe para yatırır.
Bakkala,büfeye 25 kr.50 krş arası ondalık verir eee Vatandaş sizin hamalınız mı.
SIRTINDA TAŞIYACAK.
Diğer Haberler