• BIST 90.383
  • Altın 144,409
  • Dolar 3,6117
  • Euro 3,9021
  • Kocaeli : 13 °C
  • İstanbul : 14 °C
  • Sakarya : 13 °C

En sorunsuz marka; Hyundai

En sorunsuz marka; Hyundai
Açıklanan 2015’in İlk Kalite Değerlendirme Raporu’nda en sorunsuz marka olarak Hyundai gösterildi. Hyundai, ilk 90 günlük kullanım sonunda ortaya çıkan problemlerin değerlendirildiği araştırmada Accent Blue ile ilk sırada yer aldı.

Dünyanın en saygın bağımsız araştırma kuruluşu olan ve özellikle otomotiv endüstrisine yönelik yaptığı çalışmalarla yıllardır adından söz ettiren J.D. Power, 2015’in “İlk Kalite Değerlendirmesi” raporunu açıkladı.

 

ACCENT BLUE BİRİNCİ

Hyundai, müşterilerinin bildirimleri doğrultusunda ilk 90 günlük kullanım sonunda ortaya çıkan problemlerin değerlendirildiği araştırmada geleneği bozmayarak küçük sınıfta Accent Blue ile birinci olurken genel sıralamada da ünlü Alman ve İngiliz lüks markaların ardından dördüncülüğü elde etti.

 

SORUN YAŞANMIYOR

Başta Amerika olmak üzere tüm dünyanın en saygın araştırma kuruluşlarından biri olan J.D Power, aynı zamanda ix35 modeline de SUV segmentinde en yüksek kalite ödülünü verdi. Hyundai Accent Blue, iki yıl üst üste birinci olurken, Elantra ve Santa Fe modelleri de kendi sınıflarında ikincilik elde etti. 29 yıldır gerçekleştirilen J.D. Power İlk Kalite Değerlendirme Raporu’nda, ix35 (Tucson) ve Accent Blue sahipleri, diğer markaların küçük SUV ya da küçük sınıf modellerine göre daha az arıza ve problem yaşadığını dile getirdiler.

Okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan gazetemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 Kocaeli Gazetesi | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : (0 262) 323 39 17-18-19 | Faks : (0 262) 322 75 55 | Haber Yazılımı: CM Bilişim