KOTO’dan KOBİ’lere 300 bin Euro’luk proje

Kocaeli Ticaret Odası (KOTO), Avrupalı iş verenler, yöneticileri ve paydaşları için hazırladıkları, kurumsal sosyal sorumluluk projesi olan ‘ENGAGE+’...

Kocaeli Ticaret Odası (KOTO), Avrupalı iş verenler, yöneticileri ve paydaşları için hazırladıkları, kurumsal sosyal sorumluluk projesi olan ‘ENGAGE+’ projesinin tanıtım toplantısını dün KOTO Burhan Kasım meclis salonunda gerçekleştirdi. 300 bin Euro’luk projenin tanıtım toplantısına KOTO Başkanı Murat Özdağ yanı sıra Proje Koordinatörü Serkan Yeşilyurt ve proje ortakları ile ilgililer katıldı.

 

PROJE SUNUMU YAPILDI

Türkiye Cumhuriyeti Avrupa Birliği Bakanlığı, Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Başkanlığı (Türkiye Ulusal Ajans) tarafından Erasmus Programı kapsamında finanse edilen projenin sunumunu Proje Koordinatörü Serkan Yeşilyurt yaptı.

 

ULUSLARARASI NİTELİK TAŞIYOR

Yerel ve uluslararası ortaklarla gerçekleştirilecek projede KOTO’nun yanı sıra; İstanbul Valiliği,  Portekiz’den Instituto De Soldadura E Qualidade (ISQ), Avusturya’dan Best Institut Fur Berufsbezogene Weiterbildung Und Personaltraining GMBH (BEST), Bulgaristan’dan Mid Yorkshire Sanayi ve Ticaret Odası-MYCCI , Romanya’dan Centrul de Resurse Pentru Educatie si Formare Profesionala (CREFOP) ve İspanya’dan  Fundació Cecot Persona i Treball (FCPiT) kurumları yer alıyor. Altı ülkenin yer aldığı proje uluslararası nitelik taşıyor.

 

“İKİ YIL SÜRECEK”

Açılış konuşmasını yapan Murat Özdağ, “Avrupalı iş verenler, yöneticileri ve paydaşları için anahtar kategori olarak kurumsal sosyal sorumluluk - ENGAGE projesini hazırladık.  Şirketlerin gönüllü olarak toplumsal ve çevresel konuları operasyonları ve paydaşları ile olan ilişkilerini entegre ettiği bir kavram. ENGAGE projemiz yerel ve uluslar arası ortaklarla 2014-2016 yılları arasında gerçekleştirilecek Erasmus projesi. Bu hedeflere ulaşmak için iki yıl süresince verimli çalışmalar yapacağız” dedi.

 

“ŞİRKETLERİN MARKA DEĞERİNİ ARTTIRACAĞIZ”

Özdağ’ın ardından kürsüye çıkan Serkan Yeşilyurt, projenin sunumunu yaparak tanıtımını gerçekleştirdi. İlk olarak projenin hedeflerinden bahseden Yeşilyurt, “Şirketlerin sosyal paydaşları ile etkileşime geçmesini sağlayarak yeni iş imkânları yaratmak ilk hedefimiz. Hedeflerimiz arasında şirketlerin marka değerini arttırmak, uzun dönemli karlılığı arttırmak ve uluslararası yatırımcıların ilgisini çekmek, Türk özel sektörünün küresel alandaki rekabet gücünü arttırmak, Avrupa Birliği üyelik sürecinde özel sektörün yapması gereken çalışmalara hazırlıkların yapılmasına daha uygun bir ortam hazırlamak gibi hedeflerimiz var” ifadelerini kullandı.

 

“EN ÇOK ÇALIŞANLARA YARAYACAK”

Kurumsal sosyal sorumluluk projelerinin zorunluluktan değil, gönüllülük esasıyla yapılması gerektiğini belirten Yeşilyurt, “Proje ile beraber yeni ürünler de getireceğiz. Kurumsal sosyal sorumluluk konusunda kurumların kendilerini değerlendireceği bir platform oluşturacağız. Hedef kitlemiz işverenler daha sonra üst yöneticiler ve ilişki içerisinde olduğumuz işçiler, aileler herkes. En çok da çalışanlara yararı olacak bir proje. Yerel yönetimlerle ortak yürütülen bir proje olsun istiyoruz. Asıl amacımız Kocaeli’de kurumsal sosyal sorumluluk kavramını benimsetmek” sözleri ile sunumunu sonlandırdı. Hilal GÜDÜCÜ

04 Aralık 2014 Kocaeli- Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz

Anket Kocaelispor'un yeterince desteklendiğini düşünüyor musunuz?

YÜKLENİYOR