Çiğde Çiftçi: Telefondaki sesimiz karakterimizi yansıtır

Körfez Belediyesi tarafından çağrı merkezi personeline eğitim semineri verildi. Çağrı merkezi personeli yanı sıra yönetici asistanları, santral görevl...

Körfez Belediyesi tarafından çağrı merkezi personeline eğitim semineri verildi. Çağrı merkezi personeli yanı sıra yönetici asistanları, santral görevlileri, çözüm masası personeli de ‘Telefonda Etkin İletişim Becerileri’ eğitimi aldı. Uzman Eğitim Danışmanı Çiğdem Çiftçi katılımcıları bilgilendirdi. Telefonda bile insan karakterinin belli olduğunu belirten Çiğdem Çiftçi, “Telefondaki sesimiz, karakterimizi ve ruh yapımızı yansıtır. Telefondaki sesimize göre de insanlar hakkımızda bir yargıya sahip olurlar” dedi.

26 Aralık 2015 Kocaeli- Eğitim


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz

Anket Kocaelispor'un yeterince desteklendiğini düşünüyor musunuz?

YÜKLENİYOR