Görevleri çözüm bulmak

İzmit Belediyesi’nin Süper Hizmet Masası Birimi, vatandaşlardan gelen taleplere çözüm üretiyor. 2009 yılı mayıs ayında kurulan birime bu güne kadar 18...

BÜYÜT

İzmit Belediyesi’nin Süper Hizmet Masası Birimi, vatandaşlardan gelen taleplere çözüm üretiyor. 2009 yılı mayıs ayında kurulan birime bu güne kadar 18 bin 66 başvuru yapıldı. Süper Hizmet Masası’na yapılan istek, şikayet ve dilekler anında değerlendirmeye alınıyor. Belediye yetkilileri, Süper Hizmet Masası’nın Belsa giriş katının yanı sıra Kuruçeşme, Bekirpaşa, Akmeşe ve Alikahya’da irtibat yerlerinin olduğunu belirterek, “Vatandaşlar, belediye ile ilgili her türlü istek ve şikayetlerini kendilerine en yakın Süper Hizmet Masası’na bizzat giderek yapabildikleri gibi, internet ve telefon ile de iletebiliyorlar. Gelen talepler anında değerlendirilip ilgili müdürlüklere aktarılıyor” dedi. Yapılan 18 bin 66 talebin 16 bin 618’i yerine getirilirken, geri kalan taleplerde programa alındı. Gelen talepler sadece İzmit Belediyesi’ni ilgilendirmiyor. SEDAŞ, Türk Telekom, İSU, İZGAZ gibi kuruluşlarla da ilgili olan istek ve şikayetler de bu kurumlara iletiliyor.

14 Temmuz 2011 Kocaeli- Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz

Anket Kocaelispor'un yeterince desteklendiğini düşünüyor musunuz?

YÜKLENİYOR