SEDAŞ çağrı merkezi çalışanları ödül aldı

SEDAŞ çağrı merkezi çalışanları ödül aldı   SEDAŞ Çağrı Merkezinde düzenlenen törende, SEDAŞ Müşteriler Grup Müdürü Orhan Sönmez, SEDAŞ Çağrı Merkezi...

SEDAŞ çağrı merkezi

çalışanları ödül aldı

 

SEDAŞ Çağrı Merkezinde düzenlenen törende, SEDAŞ Müşteriler Grup Müdürü Orhan Sönmez, SEDAŞ Çağrı Merkezi Yöneticisi Efsun Ergin, SEDAŞ Çağrı Merkezi Eğitim ve İş Geliştirme Uzmanı Burhan Demirpehlevan ve SEDAŞ Çağrı Merkezi Takım Lideri Ata Kap tarafından 2016 yılı 1.yarıyılının başarılı çalışanlarına en iyi performans ödülleri verildi.

 

ÖDÜL ALDILAR

Törende En İyi Performans Birincisi Ceyda Kaya, En İyi Performans İkincisi Mehmet Kolcuoğlu, En iyi Performans üçüncüsü Kübra Koyuncu, En İyi Kalite Sürekliliği Birincisi Sema Gürlek ile En İyi Kalite Sürekliliği İkincisi Hatice Behar başarı belgelerini Müşteri Hizmetleri Grup Müdürü Orhan Sönmez ve Çağrı Merkezi Yöneticisi Efsun Ergin’den aldılar.

24 Eylül 2016 Kocaeli- Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz

Anket Kocaelispor'un yeterince desteklendiğini düşünüyor musunuz?

YÜKLENİYOR