KOTO’nun logo yarışması ertelendi

Kocaeli Ticaret Odası’nın kurumsal imajını ve kimliğini yansıtacak, anlaşılabilir, işlevsel, özgün, estetik ve akılda kalıcı bir logo elde edilmesi a...

Kocaeli Ticaret Odası’nın kurumsal imajını ve kimliğini yansıtacak, anlaşılabilir, işlevsel, özgün, estetik ve akılda kalıcı bir logo elde edilmesi amacıyla düzenlenen, ödüllü logo tasarım yarışmasında sonuçlar belli oldu. Yarışmanın jürisinde yer alan, KOÜ İletişim Fakültesi Görsel İletişim Tasarımı Bölüm Başkanı Yrd. Doç. Dr. Kerim Karagöz, KOÜ İletişim Fakültesi Görsel İletişim Tasarımı Bölümü- Yrd. Doç. Dr. İsmail Keskin, oda üyeleri Şakir Satır, Fuat Biçici ve Metin Alan, 26 Ağustos Salı günü, katılımcıların eserlerini değerlendirmek üzere KOTO Hereke Toplantı Salonu’nda bir araya geldi.

 

76 TASARIMCIDAN 126 ESER

Toplantıda 76 tasarımcıdan gelen 126 eseri titizlikle inceleyen jüri üyeleri, 6 eserin başvuru evraklarındaki eksiklikler nedeniyle diskalifiye edilmesine karar verdi. Değerlendirmelerini 120 eser üzerinden sürdüren jüri üyeleri, “120 eser üzerinden yapılan değerlendirmede 26 eser ilk elemeden geçti. 26 eser arasında yapılan ikinci değerlendirmede ise 6 eser finale kaldı. Fakat finale kalan eserler arasında yapılan değerlendirmede birinci, ikinci ve üçüncülüğe değer eser bulunamamış, KOTO Yönetim Kurulu’na yarışmanın ileri bir tarihte tekrarlanması tavsiye edilmiştir” yönünde karar aldı.

 

02 Eylül 2014 Kocaeli- Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz

Anket Kocaelispor'un yeterince desteklendiğini düşünüyor musunuz?

YÜKLENİYOR