Bankalar Birliği, tüketiciyi bilgilendirme metni yayımladı

TBB'den yapılan açıklamaya göre, kamuoyunu bilgilendirme amacı doğrultusunda hazırlanan 17 sayfalık metin, birliğin resmi sitesinden yayımlandı. "Bir...

BÜYÜT

TBB'den yapılan açıklamaya göre, kamuoyunu bilgilendirme amacı doğrultusunda hazırlanan 17 sayfalık metin, birliğin resmi sitesinden yayımlandı. "Bireysel Bankacılık Hizmetlerinde Tüketicilere Genel Bilgiler: Merak Edilenler ve Yanıtlar" başlıklı metin ile bankacılık hizmetlerinde tüketicilerin hayatını kolaylaştırma ve merak edilen önemli konulara ilişkin sorulara cevap verme amaçlanıyor.Tüketici kredisi sözleşmeleri ve kredi faiz oranları konularında dikkat edilmesi gereken noktalara değinilen metinde, bankaların hangi hizmetler için masraf ya da ücret talep edebileceği hakkında bilgiler veriliyor.

 

TAKSİTLERDE GECİKME

Metinde bankalarla gerçekleştirilen sözleşmelerden cayma, kullanılan kredilerin vadesinden önce ödenmesi, taksitlerde gecikme gibi durumlarda neler yapılması gerektiğine ilişkin de merak edilen sorulara yanıt veriliyor. Konut satış sözleşmeleri, Tüketici Hakem Heyeti başvuruları, Kredili Mevduat Hesabı ve kredi kartı sözleşmelerine ilişkin de bilgi verilen metinde, taksitli nakit avans kullanımında dikkat edilmesi gereken hususlara değiniliyor.

23 Eylül 2015 Kocaeli- Ekonomi


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz

Anket Kocaelispor'un yeterince desteklendiğini düşünüyor musunuz?

YÜKLENİYOR