Yolcu şikâyetleri yüzde 54 azaldı

Kocaeli Büyükşehir Belediyesinin eğitim uygulaması toplu taşımada yolculardan gelen şikâyetlerin azalttı. Halk otobüsü, servis ve taksi şoförlerine v...

Kocaeli Büyükşehir Belediyesinin eğitim uygulaması toplu taşımada yolculardan gelen şikâyetlerin azalttı. Halk otobüsü, servis ve taksi şoförlerine verilen eğitimler sonucunda yolculardan gelen araç ve sürücü şikayet oranı yüzde 54 azalma gösterdi. Yolcularla yapılan anketlere göre yarıdan fazla aldı.

 

3 BİN 990 KİŞİYE EĞİTİM

Toplu Taşıma Dairesi Başkanlığı eğitim birimi tarafından sürücülere yolcu- sürücü ilişkileri, diksiyon, mevzuat, halkla ilişkiler, ilk yardım dersleri veriliyor. Bu dersler konusunda uzman psikolog, tiyatro hocaları ve mevzuat hocaları tarafından her hafta 20 şerli gruplar halinde veriliyor.  Sivil Toplum Merkezi’nde gerçekleşen eğitimler sonucunda 2012-2013 yılında bin 970 kişi, 2014 yılının ilk 6 ayına kadar ise 2 bin 20 kişi eğitim aldı.

 

SÜRÜCÜ ÇALIŞMA BELGESİ VERİLİYOR

Eğitimleri başarıyla tamamlayan sürücülere yapılan sınav sonucu sürücü çalışma belgesi veriliyor. Eğitime katılmayan ve sürücü çalışma belgesi almayan sürücülere denetim biriminin tespiti halinde UKOME kararlarınca belirtilen cezai müeyyideler uygulanıyor. Vatandaşlar toplu taşıma araçlarında yaşanan sıkıntıları 444 11 41 numaralı çağrı merkezini arayarak şikâyette bulunabilirler.

egit.jpg

06 Kasım 2014 Kocaeli- Gündem


kutuyu işaretleyip tamama basın

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz

Anket Kocaelispor'un yeterince desteklendiğini düşünüyor musunuz?

YÜKLENİYOR