Ramada Plaza yine zirvede

Turizm Yazarları ve Gazeteciler Derneği’nin  (TUYED) Medya Takip Merkezi (MTM) verilerinden derlediği bilgilere göre, bu yılın Ağustos ayında turizm...

BÜYÜT

Turizm Yazarları ve Gazeteciler Derneği’nin  (TUYED) Medya Takip Merkezi (MTM) verilerinden derlediği bilgilere göre, bu yılın Ağustos ayında turizm sektörünün ilanları 37 milyon 668 bin liralık reklam değerine ulaştı. MTM verileri, ağustos ayında yazılı basında en fazla ilanı çıkan oteller, seyahat acentesi ve otobüs şirketlerinden derledi.

 

REKLAM SAYISI YÜKSEK

Bu noktada her alanın ilk 10 firmasının ilanları dikkate alındı. Ramada Plaza İzmit’in de yer aldığı incelenen oteller listesinde ise Rixos Hotel, Sheraton Hotel, Golden Beach, Merit Royal Hotel, Voyage Hotels, WOW İstanbul, Holiday Inn İstanbul Airport yer aldı. TUYED Başkanı Kerem Köfteoğlu, bundan sonra turizm reklam harcamalarını aylık olarak açıklayacaklarını belirterek, “Veriler incelendiğinde, 2014’ün ağustos ayında yazılı basında en fazla ilanları çıkan ve toplam alanı 60 bin 872 sütun/cm kapsayan 10 otelin reklam adedinin 603’e ulaştığı görülüyor” dedi.

 

RAMADA PLAZA İZMİT İLK SIRADA YER ALDI

İlk 10 otel içinde, yerel basını da kullanarak 166 adet ilan veren Ramada Plaza İzmit adet basında birinci sırada yer alıyor. Ramada Plaza İzmit’in ilanlarının reklam değeri 53 bin 54 TL olarak hesaplandı. Basın ilişkilerine önem veren bir kurum olarak bilinen Ramada Plaza İzmit, bu yöndeki çalışmaları ile dikkat çekiyor.

25 Ekim 2014 Kocaeli- Gündem


kutuyu işaretleyip tamama basın

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz

Anket Kocaelispor'un yeterince desteklendiğini düşünüyor musunuz?

YÜKLENİYOR