İzmit Belediyesi MARKA işbirliği

İzmit Belediye Başkanı Nevzat Doğan, MARKA Genel Sekreteri Fatih Akbulut’a yaptığı ziyarette kentin tarih turizmine yönelik olarak yapılan çalışmaları...

BÜYÜT



İzmit Belediye Başkanı Nevzat Doğan, MARKA Genel Sekreteri Fatih Akbulut’a yaptığı ziyarette kentin tarih turizmine yönelik olarak yapılan çalışmaları anlatarak, MARKA’nın bu yönde teşvikler yapması ve destek olması gerektiğini söyledi.


Doğu Marmara Kalkınma Ajansı (MARKA) Genel Sekreteri Fatih Akbulut, İzmit Belediye Başkanı Nevzat Doğan’ı makamında konuk etti. Başkan Doğan’a ziyareti sırasında Ak Parti İzmit İlçe yönetim kurulu üyesi Havzullah Yaydemir de eşlik etti. Nevzat Doğan, aynı zamanda Marka binasında birimleri gezerek personelle sohbet etti. Akbulut ile yaptığı görüşmelerde çeşitli konularda görüş alışverişinde bulunan Doğan, kentin tarih turizmi konusunda Marka’nın desteğine ihtiyaçları olduğunu söyledi. Genel Sekreter Fatih Akbulut, belediyelerle işbirliği noktasında önemli çalışmalar yaptıklarını söyledi.

“KLASİK BELEDİYE DEĞİLSİNİZ”

Yapacakları çalışmalar hakkında Başkan Doğan’ı bilgilendiren Akbulut, “Burada görev almaktan memnunum. İzmit Belediyesi de inşaat belediyeciliğinin çok ötesinde ve klasik belediyeciliği aşmış. İzmit Belediyesi’nin Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ile koordineli bir şekilde çalışması kentimize ciddi bir katma değer katıyor. Sizinle beraber çalışmaktan çok memnunum. Bizim ajans olarak tek yapabileceğimiz katkı olur. Esas motor belediyeler. Siz de bunu en iyi şekilde yapıyorsunuz” dedi.

KENT MARKALAŞIYOR

Görüşmede aynı zamanda kentin tarihsel dokusu noktasında da fikir alışverişi yapıldı. İzmit’in tarihi konusunda önemli atılımlarda bulunan Belediye Başkanı Nevzat Doğan, İzmit’in en önemli sembollerinden birisi olan Saat Kulesi’nin olduğu bölgede Kültür Tepesi’ni oluşturarak tarih koridorunu ortaya çıkardıklarını söyledi.n Doğan bunun yanı sıra yine İzmit’in en önemli simgelerinden birisi olan pişmaniyenin de markalaşması için önemli girişimlerde bulunduklarını ifade etti.

MARKA TEŞVİKLER YAPMALI

Gölkay Park ve Cephanelik bölgesi gibi yerlerin de birçok anlamda markalaşmaya doğru gittiğini kaydeden Doğan, “Özellikle Cephanelik bölgesi, spor, eğitim ve sosyal anlamda giderek gelişiyor. Kentimizde tarih turizmini arttırmaya ve markalaşmaya yönelik çalışmalarımız sürüyor. Tarihi ortaya çıkarma konusunda Marka’nın desteğine ihtiyacımız var. Tarih turizmine yönelik kafa yorup, cazibe yerlerinin kente kazandırılmasına katkı sağlamalıyız. Marka bu yönde teşvikler yapmalı” ifadelerine yer verdi.

01 Aralık 2013 Kocaeli- Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz

Anket Kocaelispor'un yeterince desteklendiğini düşünüyor musunuz?

YÜKLENİYOR