İzmit Belediyesi’nde şikâyet eğitimi

Yetkililer, belediyeye gelen istek ve şikayetlerin doğru bir şekilde karşılanması, sistematik bir şekilde cevaplanarak (yazılı-sözlü) vatandaş memnun...

BÜYÜT

Yetkililer, belediyeye gelen istek ve şikayetlerin doğru bir şekilde karşılanması, sistematik bir şekilde cevaplanarak (yazılı-sözlü) vatandaş memnuniyetinin sağlanması amacıyla düzenlenen eğitime müdürlüklerde görevli 25 personelin katıldığını söylediler.


İLETİŞİM ÖNEMLİ

İzgören Akademi eğitmenlerinden Ece Üvey tarafından verilen eğitimde, belediyeye gelen vatandaşların karşılanmasında iletişimin öneminden bahsedilerek, iletişimde kişisel algının farklılığının ve empatinin üzerinde duruldu. İstek ve şikayetlere yazılı, sözlü ve telefonda en doğru cevabın nasıl verilebileceğinin de anlatıldığı eğitimde, kişilerinin beklentilerine cevap verebilmek için önce onların iyi bir şekilde dinlenmesi, sorunun tam olarak anlanması gerektiğinin de önemine değinilerek” vatandaş tepkilerinin bireysel olarak algılanmadan bir kurumu temsil ettiğimiz unutulmadan vatandaşa güler yüzle hizmet vermemiz gerekir” denildi. 

15 Mart 2015 Kocaeli- Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz

Anket Kocaelispor'un yeterince desteklendiğini düşünüyor musunuz?

YÜKLENİYOR