Tüketicinin zihninde mağaza ve web diye bir ayırım olmadığını, şirketlerin de kendi düşünce yapılarını buna göre yapılandırmaları gerektiğini söyleyen Akgiray, “Omnichannel kavramını iyi anlamak gerekiyor. Bu kavram ‘mağazaları web ile tam olarak entegre etmek, geçişkenliği tam olarak sağlamak’ olarak uygulanırsa sonuç alınıyor. Biz 2012 yılından beri bu iş modeline ciddi yatırım yaptık. Kritik eşik, kendi yazılımını geliştirmek ve süreç entegrasyonu yapabilmek. Bunu başaran şirket için gelecek çok büyük fırsatlar vaat ediyor” dedi.
03 Eyl 2016 - 16:11-
Ekonomi
Güncelleme:
Akgiray: Omnichannel iş kavramı çok önemli
Tüketicinin zihninde mağaza ve web diye bir ayırım olmadığını, şirketlerin de kendi düşünce yapılarını buna göre yapılandırmaları gerektiğini söyleye...
Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.
Şimdi oturum açın, her yorumda isim ve e.posta yazma zahmetinden kurtulun. Oturum açmak için bir hesabınız yoksa, oluşturmak için buraya tıklayın.
Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.