Kesinti SEDAŞ’tan kaynaklanmıyormuş!

Gazetemizin 1 Temmuz tarihinde yayımlanan sayısında birinci sayfaya “SEDAŞ, Aysel Hanım’ın nefesini kesti” başlığıyla taşıdığımız haberde astım hastas...

BÜYÜT

Gazetemizin 1 Temmuz tarihinde yayımlanan sayısında birinci sayfaya “SEDAŞ, Aysel Hanım’ın nefesini kesti” başlığıyla taşıdığımız haberde astım hastası olan Aysel Hanım’ın elektrik kesintisi nedeniyle fenalaştığını yazmıştık. Haberimize SEDAŞ’tan açıklama geldi

SEDAŞ tarafından gönderilen yazılı basın açıklaması şöyle:
“İzmit Karabaş Mahallesinde İzgaz tarafından yapılan kazı çalışması esnasında bir binanın elektriğinin kesilmesi üzerine, binada oturan astım hastası Aysel Omay’ın fenalaşarak komşularından yardım istediğini ve İzgaz ve SEDAŞ’a bilgi verildiği halde ilgilenilmediğini belirttiğiniz haberinizi dikkatle okuduk. Öncelikle SEDAŞ olarak sahadan gelen ihbar ve şikayetlerin bizler için çok değerli ve önemli olduğunu ve bu konudaki hassasiyetimizin her zaman devam ettiğini belirtmek isteriz. Bu doğrultuda aynı hassasiyet ile gazetenize taşıdığınız konuyla ilgili başta Karabaş Mahallesi sakinlerini, tüm SEDAŞ tüketicilerini ve İzmit Kamuoyunu bilgilendirmek isteriz. Karabaş Mahallesi Karabaş Sokak No: 17 N.Omay apartmanından yaşayan Aysel Omay’ın çağrısı üzerine konuyla ilgili Acil Hizmet ekiplerimiz görevlendirilerek, söz konusu bölgede inceleme yapılması sağlanmıştır. Yapılan araştırma neticesinde, abone Aysel Omay’ın kablosunun arızalı olduğu tespit edilmiştir. Acil Hizmet ekiplerimizce arıza noktası belirlenerek değerli abonemize konuyla ilgili gerekli bilgi verilmiştir. Söz konusu mağduriyetin giderilmesi için ancak abonenin kablosunu tamir ettirilmesiyle giderileceği belirtilmiştir. Bu bağlamda SEDAŞ olarak, söz konusu bildirim dolayısıyla müşterimizin olumsuz yönde etkilenerek enerji kesintisi ile karşılaşmasından üzüntü duyduğumuzu belirtmek isteriz. Ancak SEDAŞ olarak, abone bağlantı kablosunda meydana gelen arıza bakım ve onarım çalışmasının, SEDAŞ ekiplerince yapılmadığı ve abonelerin kendilerine ait bağlantı kablolarında meydana gelen arıza da kablonun tamirat ve yenileme gibi müdahale gerektiren konu da elektrikçilerden hizmet satın almak durumunda olduklarını ve bu gibi bağlantı kablosundaki arızaların işletmemiz tarafından yapılamayacağıyla ilgili tüm İzmit Kamuoyunu tekrar bilgilendirmek isteriz. SEDAŞ ekiplerinin görevi olan bir konuda görevlerini ihmal etmesi veya kasıtlı olarak işlerini yapmaması söz konusu olamaz, çalışanların bu konuda duyarlı olduğunu belirtmek isteriz. Yukarıda da belirtildiği üzere SEDAŞ olarak, yapılan işleri her yönüyle denetlediğimizin bir kez daha altını çizmek isteriz.“

07 Temmuz 2012 Kocaeli- Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz

Anket Kocaelispor'un yeterince desteklendiğini düşünüyor musunuz?

YÜKLENİYOR