Brisa’nın kârı yükseldi

Brisa’dan yapılan açıklamaya göre, Bridgestone, Lassa, Bandag ve Dayton markalarını çatısı altında bulunduran Brisa, 2014 yılının ocak-haziran dönemi...

BÜYÜT

Brisa’dan yapılan açıklamaya göre, Bridgestone, Lassa, Bandag ve Dayton markalarını çatısı altında bulunduran Brisa, 2014 yılının ocak-haziran döneminde geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 16 artışla 787 milyon lira satış geliri elde etti.

 

YÜZDE 47 ARTIŞ

Brisa’nın net dönem kârı ise yüzde 47 artışla 81 milyon liraya yükseldi. Söz konusu dönemde çok iyi performans gösterdiklerini ifade eden Brisa Genel Müdürü Hakan Bayman, “Yılın ilk yarısında satış kanallarında, ürünlerde, ihracat yaptıkları ülkelerde katma değeri yüksek iyileşmeler sağladık ve üretim süreçlerinde verimliliğe odaklanarak maliyetlerini kontrol altında tuttuk” dedi.

13 Ağustos 2014 Kocaeli- Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz

Anket Kocaelispor'un yeterince desteklendiğini düşünüyor musunuz?

YÜKLENİYOR