SEDAŞ Müşteri Hizmet Merkezleri, bu tarihlerde sınırlı hizmet verebilecek

Belirtilen süre içerisinde yeni abonelik, kaçak tespit tutanağına bağlanmış olan faturaların taksitlendirme ve tahsilatı işlemleri dışındaki diğer iş...

Belirtilen süre içerisinde yeni abonelik, kaçak tespit tutanağına bağlanmış olan faturaların taksitlendirme ve tahsilatı işlemleri dışındaki diğer işlemler MHM’lerde her zamanki gibi sürdürülecek.

 

4 - 8 Ocak 2016 tarihleri arasında sistemsel altyapı düzenlemeleri ve geliştirme çalışmalarından dolayı sınırlı olan işlemler haricinde, diğer tüm talepler SEDAŞ Müşteri Hizmetleri Merkezleri çalışanları tarafından karşılanabilecek. Tüketicilerin mağdur olmaması için gerekli özeni gösteren SEDAŞ, 11 Ocak itibarıyla MHM’lerde yeni abonelik ve kaçak faturası konularıyla ilgili tüm işlemler için yeniden tüketicilerine yardımcı olmaya devam edecek.

 

Tüketiciler, SEDAŞ Çağrı Merkezi’ni arayarak veya MHM yetkililerine danışarak, detaylı bilgi sahibi olabilirler.

29 Aralık 2015 Kocaeli- Ekonomi


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz

Anket Kocaelispor'un yeterince desteklendiğini düşünüyor musunuz?

YÜKLENİYOR