Eğitim Uzmanı Gülsoy: Telefondaki ses karakterimizi yansıtır

Eğitim uzmanı Çağrı Gülsoy tarafından Büyükşehir Belediyesi’nin çağrı merkezi personeli, yönetici asistanları (sekreter), santral görevlileri, çözüm...

BÜYÜT

Eğitim uzmanı Çağrı Gülsoy tarafından Büyükşehir Belediyesi’nin çağrı merkezi personeli, yönetici asistanları (sekreter), santral görevlileri, çözüm masası personeline yönelik ‘Telefonda Etkili İletişim Teknikleri’ eğitimi verildi. Telefondaki sesin kişiliğimiz olduğunu söyleyen Gülsoy, “Telefondaki sesimiz karakterimizi ve ruh yapımızı yansıtır. İnsanlar bizi gördükleri andan itibaren 60 saniye içinde hakkımızda görüşleri oluşurken, telefondaki sesimize göre de insanlar hakkımızda bir yargıya sahip olurlar” dedi.


“TELEFONDA SAMİMİ KONUŞUN”

İnsanların telefonun öbür ucunda bizi göremediklerinden, sadece söylediğimiz şeylere göre değil, aynı zamanda onları nasıl söylediğimize bakarak da hakkımızda bir yargıya sahip olduğunu belirten Çağrı Gülsoy, “Etkin dinleme beceriniz ve ses özelliğiniz kendinizi ve kurumunuzu telefonda en iyi bir şekilde sunmanıza çok büyük katkı sağlar. Sizi arayan kişi telefonda sıcak ve samimi bir ses duyunca kaba davranamayacaktır” şeklinde konuştu.

10 Ekim 2015 Kocaeli- Gündem


kutuyu işaretleyip tamama basın

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz

Anket Kocaelispor'un yeterince desteklendiğini düşünüyor musunuz?

YÜKLENİYOR