İSU’dan 2012’de 358 bin 359 adet çağrıya cevap

İSU Genel Müdürlüğü’nün abonelerine hizmet verdiği ve kurum ile vatandaş arasında iletişim sağladığı ALO 185 Çağrı Merkezi, 2012 yılında 358 bin 359 a...

BÜYÜT

İSU Genel Müdürlüğü’nün abonelerine hizmet verdiği ve kurum ile vatandaş arasında iletişim sağladığı ALO 185 Çağrı Merkezi, 2012 yılında 358 bin 359 adet çağrıya cevap verdi

İl geneline ve 615 bin üzerindeki aboneye hizmet sunan İSU Genel Müdürlüğü, işlettiği çağrı merkezi ile vatandaşla iletişim kuruyor. İSU ALO 185 Çağrı Merkezi’nde, 3 vardiya halinde 7 gün 24 saat hizmet veriliyor. Vatandaşlar ve aboneler, merkeze her türlü bilgi, istek, dilek, temenni ve ihbarlarda bulunuyor. Gelen başvurular sesleri ile birlikte kayıt altına alınıyor.

2012’DE 358 BİN 359 ADET ÇAĞRI
İSU Çağrı Merkezi’nde, 2012 yılında toplam 358 bin 359 adet çağrıya cevap verildi. Ağırlıklı olarak planlı ve ani gelişen arıza sonucu oluşan su kesintileri için başvuran vatandaşlara Çağrı Merkezi’nde görevli eğitimli personel tarafından gerekli bilgiler veriliyor. İSU Genel Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, “Vatandaşlar tarafından yapılan arıza ihbarları da ilgili birimlere bilgisayar üzerinden online olarak yönlendiriliyor. Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından gün içerisindeki program çerçevesinde arızalara müdahale ediliyor. Arızanın yapılmasının sisteme işlenmesinin ardından devreye giren Çağrı Merkezi’nde görevli personel tarafından ihbarı yapan vatandaş veya vatandaşlara geri dönülerek, arızanın giderilip-giderilmediği kontrol ediliyor. Bu uygulama sayesinde arızanın yapılıp yapılmadığı kontrol edildiği gibi vatandaşın tepkisi de öğreniliyor” denildi.

11 Ocak 2013 Kocaeli- Gündem


kutuyu işaretleyip tamama basın

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz

Anket Kocaelispor'un yeterince desteklendiğini düşünüyor musunuz?

YÜKLENİYOR