İzmit Belediyesi ile SEDAŞ arasında gerginlik giderek büyüyor

Birçok zaman yaptığı uygulamalarla vatandaşı mağdur eden SEDAŞ ile İzmit Belediyesi arasındaki gerilim gün geçtikçe tırmanıyor. İzmit Belediyesi Ruhsa...

BÜYÜT

Birçok zaman yaptığı uygulamalarla vatandaşı mağdur eden SEDAŞ ile İzmit Belediyesi arasındaki gerilim gün geçtikçe tırmanıyor. İzmit Belediyesi Ruhsat Denetim Müdürü Erdoğan Alkan dün bir basın açıklaması yayınladı. Alkan SEDAŞ’ı suçladı, “Defalarca uyardık” dedi

İzmit Belediyesi Basın Yayın Birimi tarafından dün gazetelere servis edilen haberde yine SEDAŞ konusu ele alındı. İzmit Belediyesi Ruhsat Denetim Müdürü Erdoğan Alkan’ın ifadelerine yer verilen ilgili haberde şu ifadeler yer aldı; “Kendi alacağına şahin fakat vatandaşa hizmete gelince aynı duyarlılığı göstermeyen ve büyük eleştirilere hedef olan SEDAŞ’ın mühürleme olayıyla ilgili olarak yaptığı açıklama İzmit Belediyesi’nce üzüntüyle karşılandı.

“6 AY ÖNCE UYARIDA BULUNDUK”
SEDAŞ Müşteri Hizmetleri Grup Müdürü Orhan Sönmez’in ‘Bizi bir bakkalla bir tuttular’ şeklindeki açıklamasının talihsizlik olduğunu söyleyen İzmit Belediyesi Ruhsat Denetim Müdürü Erdoğan Alkan şu ifadelere yer verdi;‘Şehit Rafet Karacan Caddesi üzerindeki SEDAŞ müşteri hizmetleri binasına işyeri açma ve çalışma ruhsatı alınması için 6 ay önce uyarıda bulunduk. Buna rağmen her hangi bir başvuruda bulunmadılar. Ruhsat işlemlerinin Sakarya’daki SEDAŞ Bölge Müdürlüğü’nün sorumluluğunda olduğunu söylediler. Konu Sakarya’ya da iletildi. Verilen süre dolmasına rağmen gelen giden olmadı. Sürenin dolduğu 31 Aralık Pazartesi akşamı ruhsat yönetmeliğinin bana verdiği yetkiyi kullanarak mühürleme işlemini gerçekleştirdik.’

“BAKKALLA HOLDİNG ARASINDA HERHANGİ BİR FARK YOKTUR”
Erdoğan Alkan, SEDAŞ Müşteri Hizmetleri Grup Müdürü Orhan Sönmez’in açıklamalarını okuduğunda büyük şaşkınlık yaşadığını da belirterek şöyle konuştu;‘Açıklamalarında yasa, yönetmelik yani hukuk kurallarına uyan bir kuruluş olduklarını, İzmit Belediyesinin mühürleme işlemini” bakkal kapatır gibi mühürlediler” şeklinde değerlendirme talihsizliğinde bulundular. Bizim için kurallara uyan bakkal ile holding arasında bir fark yoktur. Eğer bir bakkal dükkanı da kurallara uymasaydı, kanunların bize verdiği yetkiyle orayı da mühürlerdik.

KEŞKE BİR BAKKAL KADARDUYARLI OLSAYDI
Keşke, SEDAŞ da bir bakkal kadar aynı duyarlılığı gösterip ruhsatlarını alsalardı. İşyeri açma ve çalışma ruhsatı almadıkları gibi müşteri hizmetleri binasının zemin katında bulunan sığınak bölümüne imar kanununu da ihlal ederek kafalarına göre arşive dönüştürerek kendi çalıştırdıkları personelin yaşam koşullarını da tehlikeye atmaktadırlar. Bir bakkal esnafını küçümseme yerine şehrimizde yaşayan vatandaşlarımızın şikayetlerine kulak vererek yol ortalarındaki direkleri kaldırsınlar, Haftalarca yanmayan sokak lambalarını onarsınlar, görsel kirlilik oluşturan trafolarını boyatsınlar.’

04 Ocak 2013 Kocaeli- Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz

Anket Kocaelispor'un yeterince desteklendiğini düşünüyor musunuz?

YÜKLENİYOR