İzmit Belediyesi’nden ‘Hizmet Kapınızda’ uygulaması

İzmit Belediyesi ‘Hizmet Kapınızda’ uygulamasıyla kentteki evleri dolaşarak vatandaşların istek ve şikayetlerini dinliyorBasın Yayın ve Halkla İlişkil...

BÜYÜT

İzmit Belediyesi ‘Hizmet Kapınızda’ uygulamasıyla kentteki evleri dolaşarak vatandaşların istek ve şikayetlerini dinliyor

Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’ne bağlı ‘Hizmet Kapınızda’ ekibi her gün ortalama 8 yüz haneyi ziyaret ediyor. 3 araçtan oluşan 12 kişilik ekip, gün boyu belirlenen mahalleye giderek vatandaşların istek ve şikayetlerini dinliyor. Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürü Sevtap Cengiz, Eylül 2011’de başlatılan proje sayesinde 35 mahallede 81 bin 267 haneye ulaşıp vatandaşlarla yüz yüze görüşüldüğünü belirterek, “ Projenin amacı vatandaşlarımızı evlerinde ziyaret edip istek ve şikayetlerini dinleyerek bunları kayıt altına alıp çözümünü hızlandırmak, yetkilerimiz dışında kalan konularda vatandaşlarımızı ilgili kurumlara yönlendirerek çözüm bulmalarına aracı olmak. Vatandaşlarla çift taraflı iletişim kurarak katılımcı yönetimi hayata geçirmektir” dedi. Cengiz, ‘Hizmet Kapınızda’ ekibi yılsonuna kadar 52 mahallede 145 bin haneye ulaşmayı hedefliyor.

17 Eylül 2012 Kocaeli- Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz

Anket Kocaelispor'un yeterince desteklendiğini düşünüyor musunuz?

YÜKLENİYOR