Toyota yine zirvede

Toyota, Interbrand’in 2014 yılı ‘Dünyanın En Değerli Markaları’ araştırmasında tüm otomobil markaları arasında ilk sırada yer aldı. 2004 yılından bu...

BÜYÜT

Toyota, Interbrand’in 2014 yılı ‘Dünyanın En Değerli Markaları’ araştırmasında tüm otomobil markaları arasında ilk sırada yer aldı. 2004 yılından bu yana sektörde ilk sırada bulunan alan Toyota, Interbrand’in 2014 yılı raporunda yüzde 20’lik bir büyüme göstererek marka değerini 42 milyar 392 milyon dolara yükseltti. Toyota bu marka değeri ile bir önceki yıla göre iki basamak yukarı çıktı ve 8’inci sıraya yerleşti.

 

TOYOTA YİNE ZİRVEDE

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, Toyota’nın güçlü kurumsal ve finansal yapısı ile yeni teknolojilere yaptığı yatırımın her yıl karşılığını bulduğunu belirtti. Bozkurt, özellikle çevreci teknolojileri ve sürdürülebilir ulaşım vizyonuyla Toyota’nın sektöründe öncü bir konumda olduğunu da belirterek, “Temel felsefesi insana saygı ve sürekli iyileştirme olan Toyota, en değerli otomobil markası sıralamasında zirvede yer almaktadır. Tüketici tercihleri Interbrand seçiminde önemli derecede rol oynamıştır” dedi.

16 Ekim 2014 Kocaeli- Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz

Anket Kocaelispor'un yeterince desteklendiğini düşünüyor musunuz?

YÜKLENİYOR