Vodafone faturasızların tarifeleri bittikçe doluyor

Dijital Dönüşüm vizyonu doğrultusunda mükemmel müşteri deneyimi  sağlamaya odaklanan Vodafone, faturasız aboneleri için inovatif çözümler sunmaya dev...

Dijital Dönüşüm vizyonu doğrultusunda mükemmel müşteri deneyimi  sağlamaya odaklanan Vodafone, faturasız aboneleri için inovatif çözümler sunmaya devam ediyor. Vodafone’un Türkiye’de bir ilk olan “Bittikçe Dolan Tarifeler” ile faturasız aboneler, tarifeleri zamanından önce bitse de yarı yolda kalmıyor. Vodafone Faturasızlar, ayda 17 TL’den başlayan fiyatlarla sunulan “Bittikçe Dolan Tarifeler” sayesinde, her an her yerde Vodafone Online Self Servis veya Vodafone Yanımda mobil uygulamasını kullanarak ya da tek bir SMS göndererek tarifelerindeki dakika, SMS veya interneti 10 TL, tüm içeriği ise 15 TL karşılığında yeniden doldurabiliyor.

 

Dijital bağlantılı yaşamı bireyler için kolay ve erişilebilir kılma hedefi doğrultusunda mükemmel müşteri deneyimi sağlamaya odaklanan Vodafone, faturasız aboneleri için sunduğu inovatif çözümlerine bir yenisini ekledi. Vodafone Faturasızlar,Türkiye’de bir ilk olan “Bittikçe Dolan Tarifeler” ile tarifelerinin dakika, SMS ve internet içeriği zamanından önce bitse de yarı yolda kalmıyor. Ayda 17 TL’den başlayan fiyatlarla sunulan “Bittikçe Dolan Tarifeler” kapsamında, faturasız aboneler, her an her yerde Vodafone Online Self Servis veya Vodafone Yanımda mobil uygulamasını kullanarak ya da tek bir SMS göndererek tarifelerindeki dakika, SMS veya interneti 10 TL, tüm içeriği ise 15 TL karşılığında yeniden yükleyebiliyor. Vodafone Faturasızların istedikleri her ay faydalanabildiği “Bittikçe Dolan Tarifeler” ile kullanıcılara 1 GB’dan 3 GB’a kadar çeşitlenen geniş bir internet portföyü sunulurken, tarifenin dolması durumunda 3 GB’ın üzerine çıkma imkânı da sağlanıyor.

 

Vodafone Türkiye Pazarlama Direktörü Fatih Uysal, konuyla ilgili olarak şunları söyledi:

“Vodafone Türkiye olarak, odağına müşteri memnuniyetini yerleştirdiğimiz tüm faaliyetlerimizde abonelerimizin beklenti ve ihtiyaçlarını eksiksiz karşılamaya özen gösteriyoruz. Abonelerimize mükemmel müşteri deneyimi yaşatmak amacıyla geliştirdiğimiz Müşteri Memnuniyeti Programımız ile de bu alanda yeni bir dönem başlattık. Bu doğrultuda, müşterilerimizin artan mobil internet kullanımı ve ihtiyacını karşılamak üzere ürün ve kampanyalarımızı sürekli yeniliyoruz. Son olarak, ay sona ermeden tarife içeriklerinin bitmesi nedeniyle yarı yolda kalabilen faturasız abonelerimizin hayatını kolaylaştırmak için  ‘Bittikçe Dolan Tarifeler’i geliştirdik. Türkiye’de bir ilk olan bu tarifelerle, faturasız abonelerimiz, ay içinde azalan ya da zamanından önce biten tarife içeriklerini Vodafone Online Self Servis veya Vodafone Yanımda mobil uygulamasını kullanarak ya da her an her yerde tek bir SMS göndererek yeniden doldurabiliyor. Vodafone Türkiye olarak, faturasız abonelerimizin mobil iletişim deneyimini zenginleştiren fırsatlar sunmaya devam edeceğiz.”

01 Şubat 2016 Kocaeli- Ekonomi


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz

Anket Kocaelispor'un yeterince desteklendiğini düşünüyor musunuz?

YÜKLENİYOR