Başiskele’de 9 bin çağrıya cevap verildi

Başiskele Belediyesinin Başiskele'nin Emrindeyiz sloganı ile uygulamaya koyduğu Alo Başiskele 444 41 10 Çağrı Merkezine ilçe halkından olumlu tepkile...

BÜYÜT

Başiskele Belediyesinin Başiskele'nin Emrindeyiz sloganı ile uygulamaya koyduğu Alo Başiskele 444 41 10 Çağrı Merkezine ilçe halkından olumlu tepkiler geliyor. Başiskele’nin vitrini misyonunu üstlenen Çağrı merkezleri ve çözüm masaları halk ile biriler arasındaki köprünün en baş aktörü. Başiskele Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde hizmet vermekte olan Çağrı Merkezi 7 gün 24 saat vatandaşlardan gelen çağrılara cevap vererek, talep ve önerilere çözümler üretiyor. Talepler merkez personelinin kullanmakta olduğu programa işlenerek, internet üzerinden elektronik sistem ile takip ediliyor.


GÜLER YÜZ, TATLI DİL

Başiskele Belediye Başkanı Hüseyin Ayaz’ın talimatıyla hayat bulan 444 41 10 nolu çağrı merkezi kurulduğu günden bu yana bir çok çağrıya cevap vererek, vatandaşların talep, istek, şikayet ve önerilerini ilgili birimlere aktarıyor ve çağrı takibini sağlıyor. Aynı zaman giriş bankolarda bulunan personeller gün içerisinde gelen vatandaşlara gerekli yönlendirmeleri yaparak yardımcı oluyor, dilekçe ihtiyaçlarını görüyor. 2014 yılı boyunca 9 bin 555 çağrıyı cevaplayan çağrı merkezi ekibi işini güler yüz ve tatlı dille severek yapıyor.

01 Nisan 2015 Kocaeli- Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz

Anket Kocaelispor'un yeterince desteklendiğini düşünüyor musunuz?

YÜKLENİYOR