Fresh’n Soft, başarılarını 2014’e taşımaya kararlı

Türkiye’de 1992 yılında ıslak mendil ürün kategorisini, 1994’de de üretim kararı alarak Türkiye’nin ilk yerli üretim ıslak mendil markasını hayata geç...

BÜYÜT



Türkiye’de 1992 yılında ıslak mendil ürün kategorisini, 1994’de de üretim kararı alarak Türkiye’nin ilk yerli üretim ıslak mendil markasını hayata geçiren Fresh’n Soft; kişisel bakımdan anne bebek ve çocuk bakımına uzanan ürün çeşitliliği ve kalitesiyle sektörde yakından tanınıyor.

Yenilikçi ürünleri, müşteri memnuniyeti odaklı ürün geliştirme çalışmalarıyla benzerlerinden ayrılan marka, yüksek üretim kapasitesi ve gelecek hedefleriyle sektördeki ilerleyişini sürdürüyor. Fresh’n Soft Pazarlama Müdürü Cansel Kelebek Bodur, ıslak mendil sektörü ve Fresh’n Soft’un hedeflerine dair görüşlerini aktarıyor.

“MARKALARIN KENDİNİ
GELİŞTİRMESİ İÇİN BİR FIRSAT”
Fresh’n Soft, Gebze’de 14.000 metrekarelik kapalı alana sahip tesisinde yıllık yaklaşık 15 milyar yaprak mendilin üzerindeki kapasitesiyle üretimlerini gerçekleştiriyor. Makine performansını artırıcı çalışmaları, yeni teknoloji ve ekipman yatırımlarıyla hem markaya hem de sektöre yatırım yaptıklarını ifade eden Fresh’n Soft Pazarlama Müdürü Cansel Kelebek Bodur, görüşlerini şu sözlerle paylaşmayı sürdürüyor: “Rekabetin giderek kızıştığı ıslak mendil sektörü, markaların yeniliklere hızla adapte olabilmeleri ve kendini geliştirmeleri için itici bir güçtür. Biz de bu itici gücü Fresh’n Soft olarak, kendimize yeni fırsatlara dönüştürerek, sektördeki etkinliğimizi artırmaya devam ediyoruz. Kalite odaklı izlediğimiz strateji de, kendimizi geliştirmemiz konusunda bize önemli katkılarda bulunuyor.

2014 HEDEFLERİ TÜKETİCİ
İHTİYAÇLARINI GİDERME ODAKLI
Ürün faydasının yanı sıra, duygusal faydanın da tüketici nezdinde çok önemli olduğuna dikkat çeken eden Cansel Kelebek Bodur, teknik anlamdaki ürün kalitesinin yeterli olmadığını, bu kalitenin algılanmasının, markaya duyulan güveni artıracağını ve anneden bebeğe uzanan marka sempatisini de beraberinde getireceğini belirtiyor. Bu anlamda da, 2014 yılı hedeflerinin tüketici algısı odaklı olacağının altını çiziyor. 2013 yılının son çeyreğinde, 500 bin euro yatırım hacmine sahip, Türkiye’de de gelecek vaat eden göğüs pedine yönelik yatırımlarının, önümüzdeki yılda da yeni çalışmalar çerçevesinde süreceğini söyleyen Bodur, görüşlerini aktarmaya devam ediyor: “2014 yılı için, geçmiş yıllarda lanse ettiğimiz Pişik Önleyici Islak Bebek Havlusu, Islak Misafir Havluları, Islak WC Kağıdı, Ter Emici Yapraklar, Mentollü Islak Cep Mendili, Bebek Bakım Örtüsü, Mendil Deodorant gibi yenilikçi ürün geliştirme hedeflerimiz bulunuyor. Kendi ürün gamımız için yenilikçi ürünler lanse ederek, hem yurtiçi hem de yurtdışına yönelik farklı tüketici ihtiyaçlarını eksiksiz tamamlamak da hedeflerimiz arasında bulunuyor. Tüketici ihtiyaçlarını gözeterek tespitlerimizi yapıyor, bu doğrultuda Ar-Ge çalışmalarımızı sürdürüyoruz.”

BEŞ KITADA, 45 ÜLKEYE
UZANAN İHRACAT BAŞARISI
Toplam şirket hacminin %40’ını ihracatın oluşturduğu Fresh’n Soft, beş kıtada, 45’in üzerinde ülkeye ulaşarak başarılarını Türkiye sınırlarının da ötesine taşıyor. Lübnan ve Venezüela’da pazar lideri konumunda olduklarını ifade eden Cansel Kelebek Bodur, markanın ihracatlarıyla ilgili görüşlerine şu sözlerle yer veriyor: “2012 yılında, büyük bir lansman ile giriş yaptığımız Brezilya’da, 2013 yılında dikkat çekici bir büyüme yakaladık. 2014 yılında ise Afrika ve Uzakdoğu ülkelerine ağırlık vererek, pazardaki etkinliğimizi global pazarlara taşımayı hedefliyoruz.”

29 Aralık 2013 Kocaeli- Gündem


kutuyu işaretleyip tamama basın

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz

Anket Kocaelispor'un yeterince desteklendiğini düşünüyor musunuz?

YÜKLENİYOR