SEDAŞ, tasarruf cihazlarıyla ilgili müşterileri uyardı

SEDAŞ CEO’su Bekir Sami Güven, bazı firmaların tasarruf cihazlarıyla müşterileri kandırdıklarını, müşterilerin mağdur olmamsı için tasarruf tacirlerin...

BÜYÜT

SEDAŞ CEO’su Bekir Sami Güven, bazı firmaların tasarruf cihazlarıyla müşterileri kandırdıklarını, müşterilerin mağdur olmamsı için tasarruf tacirlerine itibar etmemelerini istedi


Sakarya Elektrik Dağıtım A.Ş. (SEDAŞ) CEO’su Bekir Sami Güven, “SEDAŞ çağrı merkezine yapılan başvurularda tasarruf cihazlarıyla ilgili çok sayıda bilgi talebinde ve şikayette bulunulduğunu tespit ettik. Müşterilerimizin bilgi sahibi olmadıkları bir konuda “tasarruf tacirleri” tarafından aldatılmalarını istemiyoruz” dedi.

SEDAŞ VE TEDAŞ’IN ONAYI YOK

Bekir Sami Güven tasarruf cihazlarıyla ilgili yaptığı açıklamada, “Ne yazık ki müşterilerimize cep telefonlarından ulaşan “tasarruf tacirleri” onlara elektrik kullanımını azaltmadan tüketim miktarını ve fatura bedelini azaltacağını iddia ettikleri büyülü aletler sunmakta, müşterilerimize "faturalarında indirim" hayali kurdurarak, şirketimizin de adını kullanmakta ve SEDAŞ onaylı olduğunu söyledikleri cihazlarını pazarlamaya çalışmaktadırlar.

İLGİMİZ YOK

Oysa ki SEDAŞ’ın 'elektrik tasarruf cihazı' adı altında satılan cihazlarla hiçbir ilgisi yoktur. Ayrıca SEDAŞ olarak böyle bir konuda şirketimizin müşterilerini araması söz konusu değildir.”dedi.

TASARRUF ALDATMACASI
Güven, ‘Müşterilerimizin bu tür bilime, mühendisliğe ve tekniğe aykırı iddialarda bulunan şirketlere itibar etmemelerini ve aldanmamalarını isteriz. Kamuoyunun bilgilenmesi ve bilinçlenmesi konusunda tüm kurumlara görev düşüyor. "Sözde elektrik tasarruf cihazları" tamamen bir aldatmacadan ibarettir.’dedi.

MAĞDUR OLMASINLAR

SEDAŞ CEO’su Bekir Sami Güven, “Kısa mesaj yöntemini bırakan şirketler şimdi de dağıtım şirketlerinin adını kullanıyor. Dağıtım Şirketleri ile işbirliği yaptıklarını belirtiyorlar. Müşterilerimiz “tasarruf tacirlerine” onların yanlış mesajlarına ve verdikleri aldatıcı bilgilere aldanmasınlar. Müşterilerimizin mağdur edilmesini istemiyoruz” dedi.

09 Temmuz 2012 Kocaeli- Gündem


kutuyu işaretleyip tamama basın

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz

Anket Kocaelispor'un yeterince desteklendiğini düşünüyor musunuz?

YÜKLENİYOR