Personel telefonda daha etkili iletişim kuracak

Kartepe Belediyesi tarafından düzenlenen ‘Telefonda Etkili İletişim’ konulu seminer Necip Fazıl Kısakürek Kültür Merkezi ve belediye toplantı salonun...

BÜYÜT

Kartepe Belediyesi tarafından düzenlenen ‘Telefonda Etkili İletişim’ konulu seminer Necip Fazıl Kısakürek Kültür Merkezi ve belediye toplantı salonunda iki oturum şeklinde gerçekleştirildi. Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğretim Görevlisi Tümay Mercan tarafından verilen eğitimde hem kurum içi hem de kurum dışından gelen telefonlara nasıl cevap verilmesi gerektiği hakkında belediye personeline detaylı bilgiler aktarıldı.

 

‘DOĞRU İLETİŞİM KURMAK İÇİN ÖNEMLİ’

Tümay  Mercan, “Bu eğitim, sıkça telaffuz edilen iletişim kavramının gücünün ve öneminin kavranmasını sağlayarak, telefonda hizmet veren bireyler için telefonda doğru ve etkili iletişim kurma yeteneğini kazandırmasıyla, müşteri karşısında profesyonel ve güven uyandıran bir izlenim yaratmalarına yardımcı olmayı hedefler” dedi.

 

PRATİK YAPILDI

Katılımcılar seminerde telefonda etkili konuşma becerileri, telefonda söylenmemesi gereken cümleleri, telefonda nezaket kuralları uygulamaları konularında öğrendiklerini gerçek hayatta uygulamak için de eğitmen Mercan’la pratik yaptılar.

26 Ekim 2014 Kocaeli- Gündem


kutuyu işaretleyip tamama basın

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz

Anket Kocaelispor'un yeterince desteklendiğini düşünüyor musunuz?

YÜKLENİYOR