Evkur mağdur etti

Evkur’dan aldığı tencere takımının bozuk parçalarını geri yollayan Fatma Akdemir, parçaların hâlâ gelmemiş olmasından dolayı Tüketici Sorunları İlçe H...

BÜYÜT




Evkur’dan aldığı tencere takımının bozuk parçalarını geri yollayan Fatma Akdemir, parçaların hâlâ gelmemiş olmasından dolayı Tüketici Sorunları İlçe Hakem Heyeti’ne şikayette bulundu


Evkur Alışveriş Merkezi’nden aldığı tencere takımının bazı parçalarının arızalı çıkması nedeniyle aldığı yere bu parçaları götürdüğünü fakat aradan altı ay geçmesine rağmen parçaların hâlâ gelmediğini belirten Fatma Akdemir, “Tüketici Sorunları İlçe Hakem Heyeti’ne şikayette bulundum. Evkur beni mağdur etti” dedi

ŞİKAYETTE BULUNDU
Evkur Alışveriş Merkezi’nden Mayıs ayının 28’inde aldığı 299 lira tutarındaki tencere takımının parçalarından bazılarının arızalı çıktığını bu sebeple de arızalı parçaları geri götüren Fatma Akdemir, altı aydır arızalı parçaların iade edilmesini bekliyor. Evkur’un kendisine büyük bir mağduriyet yaşattığını belirten Akdemir dün itibariyle de Tüketici Sorunları İlçe Hakem Heyeti’ne şikayette bulundu.

“AYLARDIR BEKLİYORUM”
Satın alma işleminden hemen iki gün sonra arızalı parçaları Evkur’a götürdüğünü belirten Fatma Akdemir, “Arızalı parçaların hemen yollanacağını söylemelerine rağmen aylardır bekliyorum. Tüketici Haklarına kendilerini şikayet edeceğimi söylemde ise ‘İstediğin yere şikayet et’ dediler. Ben de hakkımı aradım. Herkesi de bu konuda uyarıyorum. Gereğinin yapılmasını istiyorum” dedi.

28 Kasım 2013 Kocaeli- Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz

Anket Kocaelispor'un yeterince desteklendiğini düşünüyor musunuz?

YÜKLENİYOR