AvivaSA üst yönetimi ve çalışanları, müşterilerini yüz yüze dinledi

AvivaSA yönetim kadrosu ve 250 genel müdürlük çalışanı, 600 müşteriyle yüz yüze görüştü. Bu görüşmelerin sonuçları doğrultusunda hayata geçirilecek u...

AvivaSA yönetim kadrosu ve 250 genel müdürlük çalışanı, 600 müşteriyle yüz yüze görüştü. Bu görüşmelerin sonuçları doğrultusunda hayata geçirilecek uygulamalarla, müşteri memnuniyetinin en üst seviyeye taşınması hedefleniyor.

 

Bireysel emeklilik ve hayat sigortası sektörünün lider şirketi AvivaSA Emeklilik ve Hayat, müşterilerini daha yakından tanımak, ihtiyaç ve beklentilerini belirleyerek daha iyi hizmet sunmak amacıyla Bursa, İstanbul, İzmir ve İzmit’teki müşterileriyle bir araya geldi.

 

“Müşterimi Dinliyorum, Geleceği Değiştiriyorum” konseptiyle 2013 yılında başlatılan ve her yıl düzenli yapılan etkinliklerde; AvivaSA üst yönetim ekibi ile genel müdürlük kadrosundaki tüm departmanlarından toplam 250 çalışan, müşterilerle birebir veya küçük gruplar halinde görüşmeler gerçekleştirdi.

 

AvivaSA bu etkinliklerle, tüm çalışanlarının müşteriyi daha yakından tanımasını sağlamayı, böylelikle tüm süreçlerde odağına aldığı müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşıyacak uygulamalar geliştirmeyi hedefliyor.

23 Aralık 2015 Kocaeli- Ekonomi


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz

Anket Kocaelispor'un yeterince desteklendiğini düşünüyor musunuz?

YÜKLENİYOR