Turkcell müşterisine “bağlılık” sözü verdi

Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, “Turkcell’lilerin mevcut abonelerimizin kotalarını katlamakla yetinmedik 10 maddeden oluşan bir taahhüt listesi...

Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, “Turkcell’lilerin mevcut abonelerimizin kotalarını katlamakla yetinmedik 10 maddeden oluşan bir taahhüt listesi hazırladık. Onları memnun etmek için tüm imkanlarımızı seferber ediyoruz” dedi.

 

Türkiye’de 4.5G döneminin başlangıcında Turkcell, müşterisini kral ilan ederek, onları mutlu etmek için tüm imkanların seferber edileceğini açıkladı. Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, yeni dönemde Turkcell’in müşteriye olan bağlılığını 10 maddelik manifesto ile kayıt altına aldıklarını söyledi.

 

FİYAT ARTIŞI OLMAYACAK

Terzioğlu, herkesin merak ettiği 4.5G’nin getireceği yüksek bant genişliği ve yüksek hızın kotaları nasıl etkileyeceği konusunda çok önemli açıklamalarda bulunarak Turkcell müşterilerine kotaları katlama müjdesi verdi. Terzioğlu, “Müşterilerimize ‘Hızım arttı, kotam bitecek’ sıkıntısı yaşatmak istemiyoruz. 4.5G’ye geçen müşterilerimizin kotalarını ilk 3 ay boyunca ikiye katlayacağız, 3 ayın sonunda da fiyat artışı olmaksızın daha yüksek kotalı tarifelerden yararlanabilecekleri sürpriz tekliflerimiz olacak” dedi.

 

TURKCELL’İN MÜŞTERİSİNE VAATLERİ

1.  4.5G tarifelerine geçişte cayma bedeli yok. Müşterilerimiz 4.5G tarifelerine geçerken ya da 4.5G tarifeleri arasında değişiklik yapmak istediklerinde cayma bedeli ödemez.

2. İnternet kotam yetti mi endişesini bitiriyoruz. Hem bol internetli tarifeler veriyoruz hem de herkesin kotasını ikiye katlıyoruz.

3. Müşterilerimizin yurt dışındayken de evlerinde gibi hissetmelerini sağlarız. 4.5G tarifelerindeki müşterilerimizin paketleri yurt dışında da aynen geçerlidir. Yurtdışına çıkan müşterilerimiz beklemediği bir fatura ile karşılaşmaz.

4. Akıllı fatura özellikli tarifelerimiz ve fatura danışmanlarımız sayesinde müşterilerimizi beklenmedik fatura ile karşılaştırmayız. Bir müşterimizin faturasında olağandışı bir yükselme olursa, önceden haber verir, müşterimizin lehine daha uygun tarifeyi öneririz.

5.  Evde ya da iş yerinde internetiniz bağlanana kadar mobil internet ile destekler, sizi internetsiz bırakmayız.

6. Akıllı telefonunuz bozulduğunda, hızla yedek telefon sağlar, sizi yarı yolda bırakmayız.

7. Turkcell Finansman’ın sunduğu yepyeni esnek ödeme seçenekleri ile istediğiniz cihaza ulaşmanızı sağlarız.

8.  Ürün ve hizmetlerimizle sadece Turkcell abonelerinin değil, tüm Türkiye’nin hizmetindeyiz.

9. 65 yaş üzeri ve engelli müşterilerimizi yormaz, evlerinde hizmet veririz.

10. Olağanüstü durumlarda müşterilerimizin finansal yükümlülüklerini askıya alıp, her birini tek tek bilgilendiririz.

31 Mart 2016 Kocaeli- Ekonomi


kutuyu işaretleyip tamama basın

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz

Anket Kocaelispor'un yeterince desteklendiğini düşünüyor musunuz?

YÜKLENİYOR