Sepaş Enerji, “Meraklı Baykuş” kategorisinde Bronz ödülün sahibi

Sepaş Enerji, Türkiye Araştırmacılar Derneği’nin araştırma sektöründeki başarılı pazarlama ve sosyal araştırmaları ödüllendirmek amacıyla düzenlediği...

BÜYÜT

Sepaş Enerji, Türkiye Araştırmacılar Derneği’nin araştırma sektöründeki başarılı pazarlama ve sosyal araştırmaları ödüllendirmek amacıyla düzenlediği “Baykuş Ödülleri” töreninde Method Research’e yaptırdığı araştırma ile “Meraklı Baykuş” kategorisinde bronz ödüle layık görüldü.

 

TTNET ana sponsorluğunda, 25 Eylül Perşembe günü Adile Sultan Sarayı’nda gerçekleşen törende Sepaş Enerji Genel Müdür Vekili Mustafa Ensari, ödülü GfK Türkiye Genel Müdürü Fulya Durmuş ve Reklamcılık Vakfı Başkanı Haluk Sicimoğlu’ndan aldı.

 

Araştırma; reklam, medya ve pazarlama camiasının seçkin isimlerinin bir araya geldiği ve bu yıl ikincisi düzenlenen ödül töreninde konuşma yapan Sepaş Enerji Genel Müdür Vekili Mustafa Ensari, stratejilerini öncelikle müşterilerini bilinçlendirmek ve ihtiyaçlarını anlamak üzerine geliştirmekte olduklarını belirterek, “Kurulduğumuz günden bu yana, müşteri odaklı hizmet anlayışını benimsemekte ve tüketicilerimizin sektörel algısına, beklentilerine büyük önem vermekteyiz. Pazarlama ve satış stratejilerimizi de yaptırdığımız araştırma sonuçları ile paralel bir şekilde kurguluyoruz” dedi. Sepaş Enerji olarak, bu ödülü almaktan dolayı mutluluk duyduklarını ifade eden Ensari, “Türkiye’de pazar araştırması kapsamında elektrik sektörü ile ilgili daha önceden yapılan araştırmaların yetersiz olduğunu farkettik ve böyle bir araştırma içerisine girdik. Söz konusu çalışma, kapsamı itibarıyla elektrik sektörü için bir ilktir ve bize de önemli bir ışık tutacağına inanıyoruz. Sepaş Enerji olarak, bize güvendiğiniz ve çalışmamızı ödüllendirdiğiniz için çok teşekkür ediyoruz” dedi.

 

Sepaş Enerji’nin yaptırmış olduğu ve Türkiye elektrik sektörü için bugüne kadar yapılmış en geniş kapsamlı pazar araştırması olan “Elektrik Piyasası Pazar Analizi” ile, elektrik tedariği konusunda firmalardaki mevcut tüketici davranışlarının anlaşılabilmesi, firmaların serbest tüketicilik farkındalıklarının tespit edilmesi ve serbest tüketicilik kavramına olan yaklaşımlarının belirlenmesi amaçlandı. Bunun yanı sıra, araştırmayla rakip bilinirliğinin ve güven seviyelerinin belirlenmesi, firmalar için en cazip kampanyaların saptanması ve en etkili pazarlama iletişim faaliyetlerinin de oluşturulması hedeflendi.

29 Eylül 2014 Kocaeli- Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz

Anket Kocaelispor'un yeterince desteklendiğini düşünüyor musunuz?

YÜKLENİYOR