Alo 130’a en fazla şikayet asansörlerden geldi

Bunlardan 250'si kayıtlara ihbar ve şikayet olarak geçti. Şikayetler, ilgili genel müdürlük veya il müdürlüklerince değerlendirildi ve işleme alındı....

BÜYÜT

Bunlardan 250'si kayıtlara ihbar ve şikayet olarak geçti. Şikayetler, ilgili genel müdürlük veya il müdürlüklerince değerlendirildi ve işleme alındı. Bildirimlerden 352'si de Piyasa Gözetimi ve Denetimi (PGD) ile ilgili diğer kamu kurum ve kuruluşlarına yönlendirildi. İhbarların 20 bin 625'inin ise amaç dışı çağrı olduğu tespit edildi.

 

İHBAR EDİLDİ

Kayıtlardaki 250 çağrıya konu dağılımına göre bakıldığında; 199 bildirimle asansör ilk sırayı aldı. Asansörler hakkında sürekli arıza yapmasına, yeşil etiketinin bulunmamasına, hayati tehlike oluşturmasına ve asansörde kalma olaylarının yaşanmasına yönelik ihbar ve şikayetler geldi. Asansörü, 20 ihbarla Metroloji ve Standardizasyon Genel Müdürlüğü sorumluluğundaki ürünler takip etti. Bu şikayetleri, bazı benzin istasyonlarının akaryakıtı eksik vermesi, satın alınan ölçü aletinin yanlış ölçmesi ve bazı markalardaki ürünlerin standart dışı tartılıp paketlenmesi oluşturdu.

21 Temmuz 2015 Kocaeli- Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz

Anket Kocaelispor'un yeterince desteklendiğini düşünüyor musunuz?

YÜKLENİYOR