Bir haftadır onarılmayan kablo esnafı mağdur etti

Arızanın onarılması için Türk Telekom’u arayan bölge esnafı arıza kaydı bırakmasına rağmen 5 gün boyunca gelen giden olmadı. Bölge esnafının iddiasın...

Arızanın onarılması için Türk Telekom’u arayan bölge esnafı arıza kaydı bırakmasına rağmen 5 gün boyunca gelen giden olmadı. Bölge esnafının iddiasına göre; 5 gün sonra kopan kablonun onarımı için bölgeye ekipler ise bölgede yaptıkları inceleme sonucunda kablo ekiplerinin gelerek arızayı onaracaklarını söyledi ve hiçbir şey yapmadan bölgeden ayrıldı.

 

KESİNTİ ESNAFI MAĞDUR ETTİ

Telefon ve internet hattı bir haftadır çalışmayan bölge esnafı; hiçbir çalışma yapılmadan cep telefonlarına arızanız onarıldı şeklinde mesaj geldiğini fakat sorunun hala devam ettiğini dile getirdi. Esnaf, kopan kablo nedeniyle sabit telefonlarını kullanamazken internet üzerinden işlem yapan pos cihazlarının da çalışmaması ile kredi kartı kullanan müşterilerini de geri çevirmek zorunda kalıyor. Telekom’un defalarca aranması ve durumun aciliyetinin beyan edilmesi de durumu değiştirmemiş. Bölgede ikamet eden vatandaşlar ve esnaf, Türk Telekom’dan duruma bir an önce el atarak mağduriyetlerinin giderilmesini istiyor. Serkan İSKENDER

24 Ağustos 2015 Kocaeli- Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz

01

ufuk akin - Duzcedeki sokagimizda 2 telefon diregi devrilmis gorur gormez ariza kaydi olusturdum. 5 gun gecti ilgilenen yok. telefon internet calismiyor. defalarca telekomu aradim ama ciddi bir muhattap bulamiyorum. ne zaman tamir edilecegini de soylemiyorlar. sektorde rekabet ve alternatif yok, meydan bos; at kosturmak serbesr. ufuk akin.

Yanıtla . 0Beğen 24 Ağustos 15:58
Anket Kocaelispor'un yeterince desteklendiğini düşünüyor musunuz?

YÜKLENİYOR