Başiskele’de etkili iletişim eğitimi

Eğitimlere belediyenin ilgili birimlerinde vatandaşlarla birebir veya telefonla görüşen personel katıldı. Vatandaşlar ile belediye arasındaki bağı güç...

BÜYÜT

Eğitimlere belediyenin ilgili birimlerinde vatandaşlarla birebir veya telefonla görüşen personel katıldı. Vatandaşlar ile belediye arasındaki bağı güçlendirmek, daha iyi hizmet sunmak ve çalışan personelin etkinliği ile verimliliğini artırmak amacıyla Başiskele Belediyesi İnsan Kaynakları Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen eğitim 2 gün sürdü. Telefonda etkili iletişim teknikleri konularında yönetici sekreterlerine, zabıta müdürlüğü personeline ve çağrı merkezi personeline önemli açıklamalarda bulunan Sultan Erkoç "İletişimin uzun soluklu bir yolculuk olduğunu, kullanılan ses tonunun iknaya etkisinin %86 olduğunu belirterek kullandığınız kelimeler ve ses tonuyla olumsuz olan riski olumluya çevirebilirsiniz" dedi. Program sonunda katılımcılara sertifikaları verildi.

24 Şubat 2015 Kocaeli- Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz

Anket Kocaelispor'un yeterince desteklendiğini düşünüyor musunuz?

YÜKLENİYOR