Hayati Odabaş: İletişimde en önemli unsur dinleme

İzmit Belediyesi’nde personele yönelik hizmet içi eğitimleri devam ediyor. İnsan Kaynakları Müdürlüğü tarafından düzenlenen Belediyelerde Halkla İliş...

BÜYÜT

İzmit Belediyesi’nde personele yönelik hizmet içi eğitimleri devam ediyor. İnsan Kaynakları Müdürlüğü tarafından düzenlenen Belediyelerde Halkla İlişkiler ve İletişim konulu eğitime çeşitli müdürlüklerden 43 personel katıldı. Kişisel Gelişim Uzmanı Hayati Odabaş tarafından verilen eğitimde, insan ilişkilerinde iletişimin öneminden bahsedilerek kişilerin önce kendilerini çok iyi tanımaları gerektiği, güçlü ve zayıf yönleri ile hatalı bulduğu davranışlarını bilerek önce bunları törpülemesi gerektiği anlatıldı.

 

“HERKES BİRER HALKLA İLİŞKİLER PERSONELİ”

İletişimde en önemli unsurun dinleme olduğuna değinilen eğitimde, karşımızdakini anlamadan ona yardımcı olamayacağımızın önemine de vurgu yapıldı. Hayati Odabaş, ne durumda olursa olsun vatandaşın her zaman dinlendiğinin farkında olduğu zaman daha sakin olacağı ve bunun da iletişim ve halkla ilişkilerdeki başarıyı arttıracağının önemine dikkat çekerek, kamu kurumlarında halkla ilişkilerin sadece bu birime ait bir görev olmadığını, her kademede çalışan personelin her an vatandaşla iletişimde olabileceğini ve bu nedenle herkesin asli görevlerinin yanında birer halkla ilişkiler personeli olduğunun önemine de dikkat çekti.

05 Ekim 2015 Kocaeli- Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz

Anket Kocaelispor'un yeterince desteklendiğini düşünüyor musunuz?

YÜKLENİYOR