Bayındırlık Tepeköy Mahallesi 8. Ada’da oturan Nilüfer Acar, 14- 15 numaralı konutlar arasında kalan rögar kapaklarının açılmasına tepki gösterdi. Bunun için İSU’yu aradığını fakat İSU’nun bu işlemi ücret karşılığında yapacağını kaydeden Acar, “İki gündür cenaze dolayısıyla evde değildik. Eve geldiğimizde etraftan pis kokular yayılıyordu. 185’i aradık ekipler geldi. Gelen ekipler ‘Rögarları açmamız için faturanızı getirin, sizin faturanıza yansıtacağız’ dediler. Ben daha önce de böyle bir sorunla karşılaştım. İSU ekipleri patlayan su borusunu tamir etmiş bize 160 lira fatura çıkarmıştı. Belediyenin hizmet alanı olduğu için ben bu sefer de cebimden para ödemek istemedim. Belediyeyi aradım beni sürekli başka bir numaraya yönlendirdiler ama soruna bir çözüm bulamadılar” dedi.
21 Şub 2016 - 11:00-
Gündem
Güncelleme:
Vatandaşın İSU isyanı!
Bayındırlık Tepeköy Mahallesi 8. Ada’da oturan Nilüfer Acar, 14- 15 numaralı konutlar arasında kalan rögar kapaklarının açılmasına tepki gösterdi. Bu...
Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.
Şimdi oturum açın, her yorumda isim ve e.posta yazma zahmetinden kurtulun. Oturum açmak için bir hesabınız yoksa, oluşturmak için buraya tıklayın.
Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.
Yorumlar
(4)vedat - isu acaba bu hizmetleri neye istinaden istiyor ayrıca su faturalarında belirli tüketilen ton miktarından sonrası için iki kat üçret su kullanım bedeli istiyor acaba belirli tüketimden sonra vatantaşlara yuvacık memba suyumu gönderiyor anlamış değilim.
cenk - İSU her aboneden "Atık Su Bedeli" ismi atında her ay su bedelinin yarısı kadar ücret kesmektedir.
Bu iş için de bir evin atık su hattının kanalizasyon hattına bağanması yeterlidir. Artık, İSU içn sürekli ve zahmetsz br gellir yolu açımış demektir. Arda-bir ve çok seyrek olarak kanalisazyon hatlarının veya rögarların
tıkanması işi için ayrıca ücret talep edilmesi doğrusu çok insafsız bir uygulamadır ! Bu işin
yapılması her ay ödenen atık su her ay ödenen atıksu bedeli muvahacesinde İSU tarafından ücretsiz olarak yapılması gerekir.
Aklın yolu birdir ve işin doğrusu budur.
vatandaş - hizmet
Vatandaş - Evet bende şikayetçiyim yeni abone oldum gelen memur su sayacımı 2015 model diye kayıt altına aldı fakat faturama farklı 2003 model sayaç görünüyor işini iş gibi yapmıyorlar verdiğim paraya yazık
Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Sitemizin Topluluk Kurallarına uymayan yorumlar yayınlanmaz. Yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.