444 41 10’a 8 bin 789 çağrı

Başiskele Belediyesi’nin “Başiskele’nin Emrindeyiz” sloganı ile uygulamaya koyduğu “Alo Başiskele 444 41 10 Çağrı Merkezi” 2012 yılında 8 bin 789 adet...

BÜYÜT

Başiskele Belediyesi’nin “Başiskele’nin Emrindeyiz” sloganı ile uygulamaya koyduğu “Alo Başiskele 444 41 10 Çağrı Merkezi” 2012 yılında 8 bin 789 adet çağrıya cevap verdi

Başiskele Belediyesi’nden yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi; “Vatandaşına anında hizmet vermek, istek ve taleplerini dinlemek ve onların belediye ile ilgili beklentilerine en kısa sürede çözüm üretmek için eğitimli 4 personelle 7/24 hizmet veren 444 41 10 Çağrı Merkezi, vatandaşın emrinde olmaya devam ediyor. Her yıl alınan istatistik raporlar bakıldığında yoğun isteklerin gün içinde saat 10.00 ile 12.00 arasında olması ise dikkat çekiyor.

“VATANDAŞA GERİ DÖNÜŞ YAPILIYOR”
Çağrı merkezi gün içinde gösterdiği çalışma ile vatandaşına anında geri dönüşüm sağlıyor. Tüm işlemler teknolojik alt yapı sayesinde daha da kolaylaşıyor. Özellikle birim müdürlükleriyle ilgili istek ve beklentiler kısa sürede çözüme ulaştığı takdirde, çağrı merkezi personeli tarafından talebin yapıldığı vatandaşa geri dönüş yapılarak bilgilendiriliyor. Tüm bu hizmetler vatandaşlar tarafından takdirle karşılanıyor.”

14 Ocak 2013 Kocaeli- Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz

Anket Kocaelispor'un yeterince desteklendiğini düşünüyor musunuz?

YÜKLENİYOR