İzmit Belediyesi’nde kurum kültürü eğitimi

Marmara Belediyeler Birliği aracılığı ile düzenlenen eğitimi Alper Şenel verdi. Eğitimde, değişen rekabet ve profesyonellik kurallarına nasıl uyum sa...

Marmara Belediyeler Birliği aracılığı ile düzenlenen eğitimi Alper Şenel verdi. Eğitimde, değişen rekabet ve profesyonellik kurallarına nasıl uyum sağlanacağı, değişen vatandaş profiline doğru yaklaşım ve iletişim konuları üzerinde duruldu. Şenel, doğru iletişim ve kaliteli hizmet için önce kendimizi tanımamız gerektiğini anlatarak”  olumlu ve olumsuz özelliklerimizi bilerek yanlış davranış kalıplarımızı değiştirebiliriz. Ortak kurum kültürünün bilinmesi kaliteli hizmet için önemlidir” dedi. Oldukça yararlı geçtiği kaydedilen eğitimde, ortak yaşam alanlarının kullanım kuralları, genel selamlaşma biçimleri, giyim kuşam kuralları, telefonda iletişim, yazılı iletişim ve mail ile yazışma kuralları gibi kurumun genel davranış biçimleri konuları da anlatılarak, ortak kurumsal davranışların kurumsal aidiyet duygusunu geliştirdiği bunun da genel olarak kurumun hizmet hızı ve kalitesini arttıracağı kaydedildi.

15 Mayıs 2016 Kocaeli- Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz

Anket Kocaelispor'un yeterince desteklendiğini düşünüyor musunuz?

YÜKLENİYOR