Hyundai, Yeni Veloster, Yeni Veloster Turbo ve Veloster N modellerini Kuzey Amerika Uluslararası Otomobil Fuarı’nda tanıttı. Güney Kore ve California’daki tasarım merkezlerinin ortak çalışmasıyla ortaya çıkan yeni tasarım, araca üstün bir kimlik katıyor. Yeni Veloster, yenilenen dış tasarımının haricinde tamamen yeni iç mekanıyla da iddialı. Yeni Veloster, güç aktarma organı iyileştirmeleri ve geliştirilmiş yeni nesil bilgi-eğlence ve bağlantı özellikleriyle de fuarda adından sıkça söz ettirdi.
ASİMETRİK 2+1 KAPILAR
Yeni Veloster, arka koltuklara girişi kolaylaştırmak için asimetrik 2+1 kapı konfigürasyonunda sunuluyor. Önden bakıldığında, LED farlar ve LED gündüz farları, çarpıcı yeni tip bir ızgara tasarımı dikkat çekiyor. Fonksiyonel hava girişleri, hem görsel hem aerodinamik açısından son derece etkili. Hyundai'nin yeni tasarım anlayışından izler taşıyan kademeli ızgara ve sportif duruşu perçinleyen geniş hava girişli tampon da üç boyutlu ambiyansı simgeliyor.
MAKSİMUM PERFORMANS
18 inç şık jantlar, arkaya doğru alçalan tavan yapısı ve genişletilmiş çamurluk ağızlarıyla Yeni Veloster, daha dinamik ve daha zinde bir görsellik sunmuş oluyor. Veloster N ise normal versiyona göre daha farklı bir süspansiyon sistemi kullanıyor. Maksimum performans için elektronik kontrollü, daha sert ve daha alçak bir setup kullanan N’de hızı ve sürüş zevkini simgeleyen kırmızı tampon ve marşpiyel şeritleri kullanılıyor.
ÜÇ TİP BENZİNLİ MOTOR SEÇENEĞİ
Yeni Veloster’da üç tip benzinli motora yer veriliyor. Hyundai imzalı 2.0 litrelik, 147 beygir gücündeki 4 silindirli motor, üstün verimlilik ve düşük emisyon için Atkinson çevrime sahip olarak sunuluyor. İkili Sürekli Değişken Supap Zamanlaması, Elektronik Gaz Kelebeği Kontrolü, Değişken İndüksiyon Sistemi ve yenilikçi sürtünme önleyici kaplamalarıyla ideal bir sürüş zevki veren bu motor, elektrik kontrollü 6 ileri otomatik veya 6 ileri manuel şanzımanla tercih edilebiliyor. Diğer iki seçenek ise 1.6 ve 2.0 litre turbo seçenekler.
GAMMA 1.6-LİTRE TURBO ŞARJLI MOTOR
Daha fazla performans isteyenler için de geliştirilmiş 1.6 litrelik turbo motor öne çıkıyor. Bu ünite, 6 bin devirde 201 beygir güç üretiyor. Litre başına ürettiği 126.5 beygir güç ile sınıfının en iyilerinden biri olan Veloster Turbo’nun bir diğer yeniliği ise TVC yani Tork Vektör Kontrol sistemi. Virajlarda daha etkili bir yol tutuş ve yüksek sürüş zevki için elektronik stabilite programı ile beraber çalışan bu sistem sayesinde Yeni Veloster, bir önceki nesline göre daha dinamik ve daha sportif hissettiriyor. Veloster Turbo, Hyundai tarafından geliştirilen 6 ileri manuel veya 7 ileri çift kavramalı (7DCT) şanzımanla satışa sunuluyor. DCT şanzıman, direksiyonun hemen arkasına yerleştirilen SHIFTRONIC kulakçılar sayesinde manuel kullanım imkanı da sunuyor.
Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.
Şimdi oturum açın, her yorumda isim ve e.posta yazma zahmetinden kurtulun. Oturum açmak için bir hesabınız yoksa, oluşturmak için buraya tıklayın.
Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.