• BIST 83.124
  • Altın 147,600
  • Dolar 3,7839
  • Euro 4,0578
  • Kocaeli : 7 °C
  • İstanbul : 8 °C
  • Sakarya : 7 °C

Halı yıkamacılara 30 bin liraya kadar hibe desteği

Halı yıkamacılara 30 bin liraya kadar hibe desteği
Halı Yıkamacılar Derneği’nin düzenlediği seminerde eğitim veren, Hakan Demirci, KOSGEB tarafından açılan kurslara katılan halı yıkamacıların yeni kurulacak iş yerleri için 30 bin liraya kadar hibe desteği alacağını belirtti.

Kocaeli Profesyonel Halı Yıkamacılar Derneği tarafından dün Sivil Toplum Merkezi’nde eğitim semineri gerçekleştirildi. Dernek üyesi halı yıkamacıların katıldığı eğitim seminerini İletişim Uzmanı Ramazan Karakaya ve KOBİ Uzmanı Hakan Demirci verdi. Hakan Demirci, sektörel anlamda bilgilendirmelerde bulunurken Ramazan Karakaya ise iletişimsel eğitim üzerinde durdu.

 

"EĞİTİMLER DEVAM EDECEK"

Seminer öncesinde konuşan Profesyonel Halı Yıkamacılar Derneği Başkanı Niyazi Çakır, bu eğitim seminerinin ilk olduğunu ancak bundan sonraki süreçte kaliteli hizmet sunma adına eğitimlerin düzenli bir şekilde devan edeceğini söyledi. Ayrıca halı yıkamacıların bir meslek kolu olarak tanınması adına kurumlarla irtibatlı olarak çalıştıklarını da ekledi.


“HEM HİBE HEM FAİZSİZ DESTEK”

Hakan Demirci, daha önceleri farklı meslek kollarına destekler verilirken yakın zamanda yapılan değişiklikle halı yıkamacılara da destek vermeye başladıklarını söyledi. Bu anlamda KOSGEB tarafından açılan kurslara katılan halı yıkamacılar yeni kurulacak iş yerleri için 30 bin liraya kadar hibe destek alabilecek. Demirci, “Bu model ile halı yıkamacılar, hem hibe hem de faizsiz olarak destek alıyorlar. Bu şekilde hem işlerini büyütme hem de daha kaliteli hizmet verme şansları oluyor” dedi.


“MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÖNEMLİ”

Müşterinin evinden halının alınması ve teslim edilmesine kadar geçen sürede birçok iletişimsel faaliyet içerinde bulunduklarını ve bu anlamada iletişimin gülümseme ile başladığını, ardından beden dili ve konuşmanın geldiğini söyleyen Ramazan Karakaya, gülümseme ve beden dilinin önemine değindi. Müşteri ile esnafın arasındaki iletişimin oldukça önemli olduğunu belirten Karakaya, “Kurumsal bir duruş sergileyerek saygı çerçevesi içerisinde gerçekleşecek olan iletişim kuruma da saygınlık kazandıracaktır. Müşteri ile olumsuz diyaloğa da girilmemeli. Müşteri memnuniyeti mesleki kazançlar açısından çok önemli” dedi. Muharrem İBRAHİMOĞLU

Okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan gazetemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 Kocaeli Gazetesi | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : (0 262) 323 39 17-18-19 | Faks : (0 262) 322 75 55 | Haber Yazılımı: CM Bilişim