• BIST 106.711
  • Altın 143,532
  • Dolar 3,5567
  • Euro 4,1387
  • Kocaeli : 27 °C
  • İstanbul : 30 °C
  • Sakarya : 27 °C

Helal sana Akkılıç!..

Helal sana Akkılıç!..
Kocaeli Bölgesi İl Hakemlerinden Umre Akkılıç, hakemlerin test koşularında çok önemli bir görevi yerine getiriyor.

5 yıldır yapılan tüm koşularının teknik ekipmanlarını tek başına hazırlayan Akkılıç'a hakem arkadaşları da yardım ediyor. Fotosel, sensör ve dijital kronometre cihazları yardımında bulunan Endüstri Mühendisi genç hakemin bu özverisi dikkat çekiyor.

Okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan gazetemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
emrullah
23 Mart 2016 Çarşamba 18:14
18:14
özel hayatında aradığı mutluluğu yakalayamasa da eğitim ve iş yaşamında çok başarılı bir insan, örnek bir insan tebrik ediyorum kendisini..
demırbılek
15 Ocak 2016 Cuma 18:22
18:22
il hakem kurulu başkanı ve yonetıcılerı adam olana işini düzenli yapana hakkını verınız
adam kayırmayınız .
Emre
15 Ocak 2016 Cuma 14:49
14:49
goy goy yapmadan olmaz bu işler Umre.
Ya siyasi bağlantın olacak, ya da MHK'de emmin olacak.
Sen de ikisi de yok :)
Caner
15 Ocak 2016 Cuma 12:15
12:15
Umre kardeşimizin bu özverisi ve başarılarını görmezden gelinemez. İlimiz MHK görvlileri ne iş yapar merak ediyorum. Bu arkadaşımız üst klasmanı hak etmiyor mu?
baha
15 Ocak 2016 Cuma 11:25
11:25
umre kardeşim seni daha iyi yerlerde görmek istiyoruz, su federasyon senin hakkını yıyıyor bence.yerın daha farklı olabılır.gerci hakem camisanıda biliyoruz hep adam kollama ,adamı olan yuruyor, sen buna rağmen durusunu bozmadan aynı samımıyetle görevını fazlasıyla yerıne getırıyorsun suphe yok onda.basarılar umre bey
Tarık
15 Ocak 2016 Cuma 11:08
11:08
Umre bey gerek azmi gerekse çalışkanlığıyla, camia içinde daha iyi görevleri hakkeden bir arkadaşımızdır. Kendisini tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz. Allah yardımcısı olsun inşallah.
Tarafsiz
15 Ocak 2016 Cuma 08:24
08:24
Umre akkilic gerek is gerek sosyal yasaminda ornek bir insandir.Hakemlik konusunda ise fiziği,sahadaki durusu, kararlari,cesareti, bir hakemde olmasi gereken özelliklerin tamamina sahiptir.Ama maalesef Kocaeli de bu özelliklerde değil laf tasiyan,canta tasiyan,sürekli dedikodu yapan, il hakem kurul uyelerinin peşinde kosan hakemlerimiz basari olmaktadır.Umre Akkilic sen sakin duruşunu bozma adamligin yeter...
Diğer Haberler