• BIST 98.314
  • Altın 143,977
  • Dolar 3,5732
  • Euro 3,9941
  • Kocaeli : 10 °C
  • İstanbul : 18 °C
  • Sakarya : 13 °C

İnternetin getirdiği yenilikler anlatıldı

İnternetin getirdiği yenilikler anlatıldı
KSO, ABİGEM ve IAB işbirliğinde düzenlenen İnternet ile Güçlü Kobi konulu seminerde internetin iş hayatına getirdiği yenilikler anlatıldı.

Kocaeli Sanayi Odası (KSO), Doğu Marmara ABİGEM A.Ş. ve IAB Türkiye (İnteraktif Reklamcılık Derneği) işbirliğinde İnternet ile Güçlü Kobi konulu seminer gerçekleştirildi. KSO Konferans Salonunda yapılan seminerin açış konuşmasını gerçekleştiren KSO Genel Sekreteri  Mehmet Barış Turabi, KSO’nun kısa bir tanıtımını da yaptı.

 

"AKILIMIZDAKİ SORULAR YANITLANACAK"

İnternetin iş dünyasındaki önemini vurgulayan Genel Sekreter Turabi, “Bu seminer aklımızda bulunan soruları burada yanıtlayacaktır” dedi. IAB Türkiye Başkan Yardımcısı Neslihan Olcay ise Re-Kobi eğitim programı hakkında bilgilendirmede bulunarak internetin gelişiminin iş hayatına ve reklamcılığa getirdiği yenilikleri anlattı.

 

"REKABET GÜCÜNÜN ARTTIRILMASI HEDEFLENMEKTE"

Olcay, “Re-KOBİ eğitim platformu ile küçük ve orta boy işletmelerin, internetin imkanlarını kullanarak markalaşmasına, KOBİ’lerin interneti daha verimli kullanarak ulusal ve uluslararası pazarlardaki rekabet  gücünün arttırılmasına katkı sağlanması hedeflenmektedir” dedi.

 

SUNUMLAR YAPILDI

IAB Türkiye Genel Koordinatörü Aygen Tezcan ise Türkiye’nin Dijital Fotoğrafı konulu sunumunda “Analogdan Dijitale Kısa Tarihçe”, “Biraz İstatistik-Dünya ve Türkiye”, “Dijital veriler, Dijital göçmenler, Z Kuşağı”, “Türkiye’de Dijital, Reklam yatırımları”, “Sektör oyuncuları”, “Dijital ortamda tüketici davranışları” konularında bilgilendirmelerde bulundu.

 

BARBAROSOĞLU VE ŞEKER BİLGİLENDİRDİ

Dijital Medyada Reklam konusunda sunum yapan Banu Barbarosoğlu, “Display Reklamcılık”, “Online Video”, “Mobil Reklam”, “Arama Motorları” konularını işledi. DBI’den Uğur Şeker de “Dijital Medya Planlaması” sunumunda “Dijital Medyada Mecra Seçimi ve Planlama”, “ Hedef Kitle Belirleme”, “Dijital Reklam etkinliği ve ölçülmesi” hakkında bilgi verdi.

Okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan gazetemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • KOÜ Kuluçka Merkezi hizmete açıldı24 Mayıs 2017 Çarşamba 09:35
  • Oturarak protesto ettiler!24 Mayıs 2017 Çarşamba 08:58
  • Gölcük’te yeni sistem24 Mayıs 2017 Çarşamba 07:00
  • Köy muhtarlarıyla ‘yatırım’ konuşuldu24 Mayıs 2017 Çarşamba 06:00
  • Temiz’den, eczacılara ziyaret24 Mayıs 2017 Çarşamba 03:00
  • Çocuk Akademisi’nde mezuniyet coşkusu24 Mayıs 2017 Çarşamba 00:00
  • Derince’de Hemşireler Haftası kutlandı23 Mayıs 2017 Salı 20:00
  • Selim Yürekten Meslek Lisesi’nde ilk mezuniyet23 Mayıs 2017 Salı 18:00
  • Mehmet Demirci, Körfez’in ve Türkiye’nin gururu oldu23 Mayıs 2017 Salı 17:15
  • CHP'li mecli üyesi ameliyat oldu23 Mayıs 2017 Salı 17:07
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2013 Kocaeli Gazetesi | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : (0 262) 323 39 17-18-19 | Faks : (0 262) 322 75 55 | Haber Yazılımı: CM Bilişim