İşletmeler, Vodafone ile yarına hazırlanıyor

Vodafone Türkiye, değişen iş dünyasında işletmeleri yarına hazırlamak için kurumların dijitalleşme endeksini çıkarmak ve ihtiyaçlarını belirlemek üzer...

Vodafone Türkiye, değişen iş dünyasında işletmeleri yarına hazırlamak için kurumların dijitalleşme endeksini çıkarmak ve ihtiyaçlarını belirlemek üzere yepyeni bir platform geliştirdi. 10 Temmuz tarihinde Türkiye’nin dijital dönüşümüne liderlik etmeyi hedefleyen Vodafone, bu amaçla yaptığı teknoloji yatırımlarına bir yenisini daha ekliyor.

 

İHTİYACA GÖRE HİZMET

Vodafone İş Ortağım programı kapsamında Türkiye’de işletmelerin dijital haritasını çıkarmak ve ihtiyaçlarını belirlemek üzere geliştirilen www.yarinahazirim.com platformu, işletmelerin değişen iş dünyasında yarına ne kadar hazır olduklarını ve hazır olmak için neye ihtiyaç duyduklarını anlamalarını sağlıyor.

 

İŞLETME YAKINDAN TANINIYOR

Vodafone Türkiye,www.yarinahazirim.com sitesindeki uygulamayı kullanarak dijitalleşme endeksini ve ihtiyaçlarını belirleyen işletmelerin verimliliklerini artıracak doğru çözümleri sunuyor. Vodafone Türkiye’nin yeni platformuyla geleceğin teknolojilerine hazırlanmak isteyen işletmeler, kısa ve kolaylıkla doldurulan, her işletmenin profiline ve ihtiyacına göre kişiselleşen soru formuyla, dijital durum ve ihtiyaç analizi yapabiliyorlar. Vodafone’un geliştirdiği Dijitalleşme Endeksi, işletmeyi daha yakından tanımayı amaçlayan sorularla başlıyor.

 

TAMAMEN ÜCRETSİZ

İşletmenin belirlenen profiline göre verimliliğini artıracak çözümler ve karşılanmamış ihtiyaçlar tespit ediliyor. Bu aşamadaki sorulara verilen yanıtlara göre, 100 üzerinden işletmenin Dijitalleşme Endeksi hesaplanıyor. Dijital Endeksi’ni yükseltmek isteyen işletmelere, Vodafone tarafından bu durumun sebepleri belirlenerek, endeksi artırmak için kullanılabilecek teknoloji çözümleri ile ilgili bilgi sağlanıyor. Tamamen ücretsiz olan bu uygulama sayesinde, işletmeler verimliliklerini artıracak Vodafone İş Ortağım çözümlerine en hızlı ve kolay şekilde ulaşabiliyor.

 

YARINA HAZIR

Yeni platform hakkında bilgi veren Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkanı Gökhan Öğüt, iş dünyasının çok hızlı bir şekilde değiştiğini ve işletmelerin de bu değişime ayak uydurarak, yarına hazır olmaları gerektiğini belirterek, “Vodafone Türkiye olarak, işletmeleri bilgi teknolojileriyle destekleyerek dijital dönüşümlerini sağlayan lider marka olmayı hedefliyoruz. Bu doğrultuda, pazarda ilk ve tek olan teknoloji çözümleri sunuyoruz” şeklinde konuştu.

 

DİJİTAL DÖNÜŞÜM

Sözlerini sürdüren Öğüt, “Türkiye ekonomisinin can damarını oluşturan KOBİ’ler, geçmişte sadece yakın çevrelerindeki işletmelerle rekabet ederken, bugün diğer kıtalardaki değişiklikleri takip etmek durumundalar. KOBİ’lerin işlerini büyütmesi ve başarılarını sürdürmesinin yolu bu değişime uyum sağlayabilmeleri ile doğru orantılı. Buradan hareketle, ülkemizde faaliyet gösteren işletmeleri yarına hazırlamak için gerekli dijital dönüşüm hareketini başlatıyoruz” dedi.

 

ÜÇ BAŞLIKTA TOPLANIYOR

Vodafone Türkiye’nin Vodafone İş Ortağım kapsamında işletmelerin farklı ihtiyaçlarına yönelik olarak geliştirdiği ve verimlilik artıran çözümleri ise üç başlıkta toplanıyor: Ekip Yönetimi Çözümleri sayesinde, işlerin uzaktan yürütülmesi, anlık takip edilmesi, saha araçlarının ve elemanlarının verimliliklerinin kontrol edilmesi mümkün oluyor. İşletmeler bu çözümlerle yüzde 50’ye varan oranda verimlilik sağlayabiliyor.

 

DAHA HIZLI ÇÖZÜM

Operasyonel Yönetim Çözümleri sayesinde, sahada yürüyen işlerin daha hızlı takip edilmesi, ürün portföyü yönetimi ve sipariş takibi yetenekleri sunuluyor. Müşteri Bağlılığı Çözümleri ile hedeflenen yeni müşteri kitlelerine özel kampanyaların tanıtımı yapılabiliyor ve yeni müşteri kazanımı ile satış artışını destekleyen çözümler geliştirilebiliyor. İşletmeler müşteri bilgilerine kolay erişim ve toplu mesaj gönderimi sayesinde, yüzde 35’e varan oranda daha fazla müşteri adayına erişebiliyor. Böylece, satışlarını yüzde 28’e varan oranlarda artırabiliyor.

 

20 YILLIK BİRİKİM

Vodafone, hızlı tüketim sektöründe yaptığı SIM kartlı takip projesiyle yüzde 25’e varan oranda verimlilik sağladı. Vodafone, lojistik sektöründe SIM kartlı araçlar projesi ile müşterilerine yüzde 20 seviyesinde operasyonel verimlilik sağladı. Vodafone Grup, 5 kıtada 44 ülkede 20 yıllık bilgi birikimi ve tecrübesiyle, bulunduğu tüm ülkelerde işletmelerin dijital dönüşümüne öncülük ederek onların verimliliklerini artırmayı ve yarına hazırlamayı hedefliyor. Türkiye’de işletmelerin dijital dönüşüm hareketini gerçekleştirmek amacıyla Türkiye’de geliştirilen Dijitalleşme Endeksi kullanmaya başladı.

 

VODAFONE DÜNYA LİDERİ

Türkiye’nin öncü olduğu Dijitalleşme Endeksi sırasıyla tüm Vodafone ülkelerinde adım adım uygulanacak. Dünyanın öncü makineler arası iletişim şirketlerinden biri olan ve bu alanda 20 yıllık global tecrübesi bulunan Vodafone’un dünya çapında 44 ülkede, makineler arası iletişimde kullanılan SIM kartı bulunuyor. Machina Research’ün verilerine göre, Vodafone Grubu, makineler arası iletişimde günümüzde dünya lideridir. M2M çözümleri konusunda öncü uygulamalara imza atan Vodafone, tüm dünyada 14,9 milyon kurumsal müşterisine M2M hizmeti sunuyor.

#

11 Tem 2014 - 11:28 Kocaeli- Ekonomi

Son bir ayda kocaeligazetesi.com.tr sitesinde 3.390.610 gösterim gerçekleşti.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.